سبلان ما

پایگاه خبری تحلیلی

سبلان ما

سه‌شنبه 1 آبان 1403
  • کد خبر: 47071
  • بازدید: 101
  • 1403/05/30 - 13:11:35

فرماندار شهرستان کوثر:

مظلومیت مردم غزه واقعه کربلا را تداعی می‌بخشد

فرماندار شهرستان کوثر گفت: مقاومت و مظلومیت مردم غزه واقعه کربلا را تداعی می‌بخشد تا خط سرخ مقاومت از کربلا تا قدس را ترسیم کند.

مطلب صادقلو در گفتگو با خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «سبلان ما»، با اشاره به تبیین ابعاد قیام و مقاومت مردم غزه در برابر باند جنایتکار و کودک‌کش صهیونیست اظهار کرد: واقعه کربلا سرآغاز همه انقلاب‌هایی است که در تارک تاریخ متبلور بوده و صلابت، آزادگی و کرامت انسانی را به منصه ظهور کشانده است.

 وی در ادامه خاطرنشان کرد: در مکتب امام حسین (ع) همین بس که میلیون‌ها نفر در اربعین حسینی به بارگاه ملکوتی اباعبدالله الحسین (ع) مشرف می‌شوند؛ از جای‌جای دنیا و این همان انقلابی است که از ۱۴۰۰ سال پیش تاکنون نه‌تنها به تاریخ سپرده نشده است؛ بلکه در قلوب مردم دنیا حک شده تا پژواک مستضعفان عالم را به گوش ظالمان و مستکبرین برسانند.

 فرماندار کوثر اقتدار و مظلومیت مردم غزه را در راستای انقلاب امام حسین (ع) توصیف کرد و افزود: اقتدار و درعین‌حال مظلومیت مردم غزه در راستای همین حرکت عاشورایی است که سیدالشهدا آن را رقم زده است و این روایتِ پازل فتح قدس شریف است که پیش‌تر رهبر کبیر انقلاب و حضرت آقا مهره‌های آن را می‌چینند.

 صادقلو به صدور انقلاب حسینیت به خارج از مرزها اشاره کرد و افزود: ایران اسلامی به رهبری امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) پرچم‌دار مکتب حسینیت و صادرکننده انقلاب اسلامی در راستای تشکیل دنیای اسلامی در اقصی‌نقاط جهان است؛ نامه سراسر تبیین، همدلی و همبستگی رهبر انقلاب به جوانان اروپایی و آمریکایی باعث برانگیخته‌شدن آنان شد تا جایی که در قلب آمریکا در لس‌آنجلس و در قاره اروپا و لندن شعار «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» سر داده شود.

 رئیس شورای تأمین شهرستان کوثر جنبش‌های دانشجویی و بیداری ایجاد شده در کشورهای اروپایی و آمریکایی را نقطه عطفی در شکست استکبار و صهیونیست عنوان کرد و افزود: رهبر انقلاب در بخشی از نامه‌شان این‌گونه فرموده‌اند که این نامه را به جوانانی می‌نویسم که وجدان بیدارشان آنها را به دفاع از کودکان و زنان مظلوم غزّه برانگیخته است.

 صادقلو افزود: این روزها مقاومت و مظلومیت مردم غزه واقعه کربلا را تداعی می‌بخشد تا خط سرخ مقاومت از کربلا تا قدس را ترسیم کند؛ روزها و سال‌ها که می‌گذرد بیش‌ازپیش راهبُردهای رهبر کبیر انقلاب در پرداختن به موضوع «راه قدس از کربلا می‌گذرد» ملموس می‌شود.

 خبر از: میلاد عسگری
 انتهای خبر/

 

 

اشتراک‌گذاری

  • مظلومیت مردم غزه واقعه کربلا را تداعی می‌بخشد

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
هفت منهای هفت