سبلان ما

پایگاه خبری تحلیلی

سبلان ما

سه‌شنبه 1 آبان 1403
  • کد خبر: 47082
  • بازدید: 139
  • 1403/05/31 - 07:09:07

نماینده مردم اردبیل در مجلس:

ورزش اردبیل خودمانی سازی نشود

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس گفت: پیشگیری از دخالت مدیران کل ورزشی در هیأت‌های ورزشی و خودمانی سازی ورزش در جلسه بررسی برنامه وزیر ورزش مطرح شد و بی‌تردید نباید ورزش اردبیل مبتلا به این مشکل باشد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سبلان ما»، احد بیوته شب چهارشنبه در جمع خبرنگاران در خصوص جزئیات طرح مشکلات ورزشی استان اردبیل در جلسه بررسی برنامه وزیر ورزش در کمیسیون فرهنگی اظهار داشت: لزوم درآمدزایی فعالیت‌های ورزشی در استان مملو از استعداد اردبیل، اولین مشکل طرح شده در این جلسه بود.
 وی تصریح کرد: تعیین تکلیف و بهره‌برداری از ورزشگاه‌های رهاشده و همچنین لزوم صیانت و نگهداشت از ورزشکاران و نخبگان از موضوعات مهمی است که تصمیم‌گیری درست در مورد آن‌ها می‌تواند بر پویایی ورزش استان اردبیل تاثیر به سزایی داشته باشد که این موضوعات دومین و سومین مورد از مشکلات استان بود که در جلسه بررسی برنامه وزیر ورزش در کمیسیون فرهنگی مجلس مطرح شد.

  نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس با برشمردن دیگر مشکلات استان اردبیل در حوزه ورزش بیان داشت: پیشگیری از دخالت مدیران کل ورزشی در هیأت‌های ورزشی و خودمانی سازی ورزش نیز مورد دیگری است در این جلسه مطرح شد و بی‌تردید نباید ورزش استان مبتلا به آن باشد و انتظار می‌رود با اتخاذ تدابیر درست شاهد چنین مشکلی در استان قهرمان‌پرور اردبیل نباشیم.
 وی ادامه داد: استعدادیابی و توجه به ورزش دانش‌آموزی اولویتی است که در استان اردبیل باید برجای خود قرار بگیرد، چراکه بی‌توجهی به این امر مهم سبب هدررفتن استعدادها خواهد شد.

بیوته اضافه کرد: ورزش پایه و دانش‌آموزی باید جزو اولویت‌های اول متولیان ورزش باشد و امیدواریم وزارت ورزش و جوانان به این موضوع مهم عنایت ویژه داشته باشد که این مسئله مهم به‌عنوان پنجمین مشکل از مشکلات ورزشی مطرح شده از استان در جلسه بررسی برنامه وزیر ورزش در کمیسیون فرهنگی بود.
وی گفت: توانمندسازی ورزشکاران و حمایت مالی از مدال‌آوران و لزوم تبیین برنامه‌های حمایتی از ورزشکاران ششمین و هفتمین مشکل ورزشی استان اردبیل بود که در جلسه بررسی برنامه وزیر ورزش در کمیسیون فرهنگی مطرح شد.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس با تأکید بر اینکه ورزش یکی از نیازهای اساسی جامعه امروز ما است، تصریح کرد: اردبیل معدن استعدادهای زیادی در ورزش است که باید کشف و پرورش یابند و انتظار داریم توجه بیشتر به ظرفیت‌های بالا این استان پهلوان‌پرور و قهرمان‌خیز بشود.

 انتهای خبر/

اشتراک‌گذاری

  • ورزش اردبیل خودمانی سازی نشود

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
نه منهای دو