سبلان ما

پایگاه خبری تحلیلی

سبلان ما

سه‌شنبه 1 آبان 1403
  • کد خبر: 47135
  • بازدید: 90
  • 1403/06/05 - 07:38:48

فرماندار شهرستان سرعین خبرداد:

افتتاح ۲۵ پروژه عمرانی و گردشگری سرعین

فرماندار شهرستان سرعین گفت: ۲۵ پروژه عمرانی و گردشگری با اعتبار ۶۲۷ میلیارد تومان در هفته دولت آماده بهره‌برداری شد.

باقر باقرزاده در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سبلان ما»،  اظهار داشت: به مناسبت هفته دولت، ۲۵ طرح عمرانی و گردشگری در شهرستان سرعین افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: انجام اقدام‌های گسترده در حوزه‌های مختلف از جمله مخابرات، کشاورزی، آب، برق، توسعه شهری و روستایی، حمل‌ونقل جاده و سرمایه‌گذاری بی‌نظیر در چندین سال اخیر در زیرساخت‌های گردشگری که از شاخصه‌های اصلی شهرستان سرعین بوده و افق روشنی را برای توسعه این شهرستان ترسیم کرده است.

فرماندار سرعین گفت: توسعه و آبرسانی به روستاهای کرده ده، لاطران، اسب مرز و ورگه سران شهرستان سرعین با اعتبار ۱۲ میلیارد به طول بیش از ۱۹ کیلومتر از جمله طرح‌های مهم حوزه روستایی بود.

وی تصریح کرد: ۳۰ هکتار از اراضی ملی جهت ایجاد پیست حرفه‌ای و کسب مدرک بین‌المللی به مجموعه آلو ارس مهرگان در هفته دولت افزوده شد.

وی ادامه داد: در حوزه شهری بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی همچون سنگ‌فرش خیابان‌ها و افتتاح آب‌نمای پارک آناهیتا با اعتبار بیش از ۳ میلیارد تومان که از جمله طرح‌هایی است که جای خالی آن در شهر سرعین احساس می‌شد در اختیار مسافران و گردشگران قرار گرفت.

 باقرزاده ادامه داد: صنعت گردشگری برای توسعه نیازمند زیرساخت‌هایی همچون راه دسترسی است و برای تحقق این امر مهم جاده ارجستان، آلوارس، لاطران و اوجور برای تعریض بهسازی و ایجاد در حال آماده‌سازی برای بهره‌برداری در آینده نزدیک است.

 فرماندار سرعین اظهار داشت: پروژه‌های بزرگ و مهم دیگری نیز همچون پارک آبی در شرف اتمام است که به یاری خدا در آینده نزدیک با افتتاح آنها چهره شهرستان سرعین از حیث وجود و ماندگاری گردشگر دگرگون خواهد شد.
باقرزاده با بیان اینکه تولید ثروت در صنایع کشاورزی و گردشگری باید در اولویت مسئولان قرار گیرد گفت: برای نق اشتغال در شهرستان سرعین باید به دو جنبه گردشگری و کشاورزی هم‌زمان برنامه‌ریزی کرد تا این دو صنعت به منبعی مهم برای تولید ثروت برای مردم شود.
 

انتهای خبر

اشتراک‌گذاری

  • افتتاح ۲۵ پروژه عمرانی و گردشگری سرعین

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
شانزده منهای نه