سبلان ما

پایگاه خبری تحلیلی

سبلان ما

سه‌شنبه 1 آبان 1403
  • کد خبر: 47137
  • بازدید: 91
  • 1403/06/05 - 10:53:42

فرمانده سپاه شهرستان نیر:

خدمت به مردم اولویت دولت مردان باشد

فرمانده سپاه شهرستان نیر گفت: دولت مردان و مسئولین باید اولویتشان خدمت به مردم و گره‌گشایی مشکلات مردم بخصوص مردم محرومی باشد که صدایشان به جایی نمی‌رسد.

رحیم بهرو در گفتگو با خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «سبلان ما» به نقش دولت‌ها در پیشرفت و تعالی یک کشور اشاره کرد و گفت: یاد و خاطره شهدای دولت و شهدای خدمت همیشه و هرجا در یاد و خاطره ما است و همه مسئولین باید این شهدای بزرگوار را سرلوحه خود قرار داده و ادامه‌دهنده راه آنها باشند؛ چون این شهدا هدفشان خدمت به مردم بود.

وی با اشاره به سخنرانی شهید رجایی در مراسم تنفیذ خود افزود: این شهید بزرگوار در سخنرانی مراسم تنفیذ خود به دو موضوع اساسی اشاره کرد موضوع اول اصل ولایت‌پذیری بود که شهید رجایی خود را مقلد امام دانست و موضوع دوم این بود که این شهید خود را خدمتگزار و خادم مردم می‌دانست.

فرمانده سپاه شهرستان نیر تصریح کرد: اگر دولتمردان کشور ما به این دو موضوع مطرح مهم مطرح شده توسط شهید رجایی در مراسم تنفیذ جامه عمل بپوشانند؛ یعنی خود را مقلد رهبر جامعه اسلامی و خدمتگزار و خادم مردم بدانند در آخرعاقبت به خیر شده و به جایگاه و مقام شهادت مانند شهید رجایی می‌رسند.

شهید رئیسی همچون شهید رجایی خدمتگزار بود

بهرو افزود: شهید رئیسی نیز خود را مقلد مقام معظم رهبری دانست و خدمتگزار و خادم مردم می‌دانست و در راه خدمت خستگی‌ناپذیر بود و در همین راه نیز به مقام شهادت همچون شهید رجایی رسید.

 فرمانده سپاه شهرستان نیر ادامه داد: کسی که به ریاست قوه مجریه می‌رسد باید به‌دوراز جناح‌بندی‌های سیاسی خدمت به مردم را در اولویت قرار داده و به فکر قشر محروم جامعه باشد.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد موفقیت رئیس‌جمهور مسعود پزشکیان اظهار داشت: اگر رئیس‌جمهور کشورمان در عرصه‌های مختلف اقتصادی، فرهنگی و بین‌المللی موفقیتی را کسب کند آن موفقیت همه ملت ایران است.

وی با اشاره به هفته دولت گفت: در این هفته جای دارد دولتمردان کشور ما خشم و انزجار و نفرت خود را نسبت به کشتار و وحشی‌گری رژیم نامشروع اسرائیل را اعلام کنند که این رژیم منحوس از آغاز جنگ غزه دست به کشتن ۴۰ هزار نفر از مردم فلسطینی زده است.


انتهای خبر/

اشتراک‌گذاری

  • خدمت به مردم اولویت دولت مردان باشد

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
سه به‌اضافه شش