سبلان ما

پایگاه خبری تحلیلی

سبلان ما

چهارشنبه 2 آبان 1403
  • کد خبر: 47163
  • بازدید: 74
  • 1403/06/07 - 17:01:19

در بازدید مسئولان شهرستانی مطرح شد؛

مشکلات مجتمع آب‌درمانی آزادی نیر حل‌وفصل می‌شود

رئیس حوزه قضایی شهرستان نیر گفت: در اولین فرصت اقدامات لازم در راستای حل‌وفصل مشکلات مجتمع آب‌درمانی آزادی نیر، انجام خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سبلان ما»، هاتف محبی، رئیس حوزه قضایی شهرستان نیر امروز در بازدیدی که از مجتمع آبگرم آزادی به همراه رئیس میراث‌فرهنگی شهرستان نیر انجام داد، ضمن ارائه راهکار برای جذب گردشگر و سرمایه‌گذار برای این شهرستان اظهار داشت: تبلیغات می‌تواند هم به جذب گردشگر و سرمایه‌گذار کمک کندو نیز بهترین راهکار برای رونق اقتصادی شهرستان نیر است. 
 وی با شنیدن مشکلات مالک مجتمع آب‌درمانی آزادی نیر خاطرنشان کرد: در اولین فرصت در راستای حل‌وفصل این مشکلات اقدامات لازم را انجام خواهد داد.

 آب‌درمانی آزادی باعث جذب گردشگر در نیر می‌شود

رئیس میراث‌فرهنگی شهرستان نیر در این بازدید با تمجید از امکانات رفاهی موجود در پروژه آب‌درمانی آزادی اظهار داشت: این امکانات قابل‌قبول و باعث جذب گردشگر در شهرستان نیر می‌شود. 
 وی افزود: قطعاً وجود مکانی این چنین در شهرستان نیر باعث جذب گردشگران داخلی و خارجی در این شهرستان خواهد بود.

 بوروکراسی اداری باعث وقفه در تکمیل آب‌درمانی آزادی نیر شده است

  در این بازدید پیمان محمدی اظهار داشت: بوروکراسی اداری موجود در بعضی از ادارات باعث وقفه در ادامه و تکمیل این پروژه شده است برای نمونه برای اخذ پروانه ساخت این مجموعه ۶ سال زمان برده است.
 وی با اشاره به امکانات موجود در مجتمع آب‌درمانی آزادی افزود: این مجتمع از نظرداشتن امکانات رفاهی بزرگ‌ترین مجموعه آب‌درمانی نه‌تنها در استان و کشور بلکه در خاورمیانه است.
 مالک و سرمایه‌گذار مجتمع آب‌درمانی آزادی شهرستان نیر گفت: این آب‌درمانی با محوطه‌ای به میزان هشت هکتار و زیر بنای ۵هزار و ۸۰۰ مترمربع، با دو استخر بزرگ و مجزا برای آقایان و بانوان، ۱۴ واحد اقامتی به همراه vIp ، وجود هتل در طبقه دوم برای گردشگران داخلی و خارجی با دید عالی، مجتمع ورزشی، گل درمانی و دیگر خدمات رفاهی بخشی از امکانات این مجموعه است.

 وی در ادامه اظهار داشت: این مجموعه آب‌درمانی واقع در شهرستان نیر در حال حاضر 90درصد پیشرفت فیزیکی داشته و بحمدالله فروردین ۱۴۰۴ آماده بهره‌برداری خواهد بود.

پروژه مجتمع آبگرم آزادی در روستای بورجلو شهرستان نیر قرار دارد. 
 انتهای خبر/



اشتراک‌گذاری

  • مشکلات مجتمع آب‌درمانی آزادی نیر حل‌وفصل می‌شود

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
بیست‌وهشت به‌اضافه پنج