سبلان ما

پایگاه خبری تحلیلی

سبلان ما

چهارشنبه 2 آبان 1403
  • کد خبر: 47171
  • بازدید: 94
  • 1403/06/08 - 06:45:00

فرمانده انتظامی شهرستان کوثر خبر داد:

کشف ۶۰۰ بطری مشروبات الکلی در سرچم

فرمانده انتظامی شهرستان کوثر از کشف بیش از ۶۰۰ بطری مشروبات الکلی خارجی در مسیر اردبیل - سرچم محدوده شهرستان کوثر خبر داد.

بهادر حضرتی شرفه در تشریح جزئیات این خبر به خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «سبلان ما» اظهار داشت: در راستای مبارزه با مفاسد اجتماعی، امروز در پی اعلام اخبار موثق در خصوص حمل مشروبات الکلی در محور اردبیل - سرچم، پلیس شهرستان با رعایت قوانین مربوطه به محل موردنظر اعزام، علی‌رغم تعویض مداوم پلاک خودرو توسط قاچاقچی‌ها جهت فریب مأموران و استفاده از وسایل ضد پلیسی از قبیل دودزا، پنچرکن و... با هوشیاری و دست برتری پلیس، ناکام و خودروی ۴۰۵ توقیف و پس از بازرسی بیش از ۶۰۰ بطری مشروبات الکلی کشف کردند.

وی  افزود: این محموله که به طرز ماهرانه در خودرو جاسازی شده بود در یک عملیات غافلگیرانه در محور بین‌المللی سرچم توقیف و به پارکینگ منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کوثر در پایان تأکید کرد: خط‌قرمز پلیس، برخورد با مخلان امنیت، آرامش و سلامت مردم است و نیروی انتظامی شهرستان کوثر با کسانی که اقدام به تولید و توزیع مشروبات الکلی و یا هر گونه مواد مخدر کنند، با جدیت و قاطعیت برخورد قانونی خواهد کرد.



انتهای خبر/

اشتراک‌گذاری

  • کشف ۶۰۰ بطری مشروبات الکلی در سرچم

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
بیست به‌اضافه دو