سبلان ما

پایگاه خبری تحلیلی

سبلان ما

سه‌شنبه 1 آبان 1403
  • کد خبر: 47176
  • بازدید: 100
  • 1403/06/08 - 10:30:13

فرماندار پارس آباد:

حل مشکلات مردم سرلوحه امور مسئولان باشد

فرماندار پارس آباد گفت:مشکلات و دغدغه‌های مردم و حل آن باید همیشه چالش مسئولین بوده و اولویت و سرلوحه کار آنها قرار گیرد.

جابر جهان‌بین در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سبلان ما»، گفت: این هفته به مناسبت شهادت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر فرصت مناسبی برای ارائه عملکرد دولت در شهرستان پارس‌آباد مغان و گزارش اقدامات انجام شده در حوزه‌های عمرانی و اقتصاد و ارائه عملکرد و ترازنامه کار تلقی می‌شود.

وی افزود: در راستای هفته دولت ۱۵۳ طرح و پروژه مهم و تأثیرگذار عمرانی، اقتصادی و سرمایه‌گذاری  شهرستان پارس‌آباد افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

جهان‌بین اعتبار کل پروژه‌ها را یک هزارو۱۰۰ میلیارد تومان برآورد کرد و گفت: با اعتبار بالغ بر هزار میلیارد تومان پروژه‌های مهم و شاخصی به دست مسئولین استانی و شهرستانی مورد افتتاح و بهره‌برداری قرار گرفت.

فرماندار شهرستان پارس‌آباد ادامه داد: پروژه‌های افتتاح شده شامل حوزه‌های مختلفی از جمله آب شرب، آب کشاورزی، بهداشت و درمان، آموزش‌وپرورش، جهاد کشاورزی، بنیاد مسکن، عمران روستایی و شهری است.

وی گفت: مردم صاحبان اصلی نظام و انقلاب هستند و مسئولان نیز نباید در خدمت به مردم کوتاهی نکنند که هرچه داریم از برکت مردم است و مردم حق بزرگی بر گردن انقلاب دارند.

جابر جهان‌بین افزود: مشکلات و دغدغه‌های مردم و حل آن باید همیشه چالش مسئولین بوده و اولویت و سرلوحه کار آنها قرار گیرد.

فرماندار پارس‌آباد تصریح کرد: پروژه هایی که این هفته به بهره‌برداری می‌رسد برای بهبود شرایط زندگی مردم و توسعه شهرستان پارس‌آباد کمک خواهد کرد.

وی اضافه کرد: همانگونه رهبر معظم انقلاب فرموند باید مسئولان در کنار و میان مردم باشند و از نزدیک مشکلات این عزیزان را احساس کنند تا در حل مشکلات قدم های محکمی برداشته شود. 

انتهای خبر/

اشتراک‌گذاری

  • حل مشکلات مردم سرلوحه امور مسئولان باشد

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
بیست‌وچهار به‌اضافه چهار