سبلان ما

پایگاه خبری تحلیلی

سبلان ما

سه‌شنبه 1 آبان 1403
  • کد خبر: 47210
  • بازدید: 98
  • 1403/06/11 - 07:16:51

100 درصد ظرفیت مراکز اقامتی اردبیل اشغال شد؛

افزایش 20 درصدی ورود گردشگر به اردبیل

معاون گردشگری اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل گفت: تاکنون ۸۵ هزار نفر، اقامت در استان ثبت شده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش 20 درصدی داشته است.

 یحیی نجارقابل در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سبلان ما»، در خصوص آخرین آمار گردشگران در استان اردبیل اظهار داشت: بر اساس آمارهای موجود تاکنون ۸۵ هزار نفر، اقامت در استان اردبیل ثبت شده است که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش ۲۰ درصدی داشته است.

 وی افزود: در روزهای اخیر اکثر مراکز اقامتی استان اردبیل با ضریب اشغال ۱۰۰ درصدی مواجه شده است و امیدواریم این روند تا آخر تابستان ادامه داشته باشد.

معاون گردشگری اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل تصریح کرد: آب و هوای خنک و مطبوع اردبیل و جاذبه‌های گردشگری سبب شده تا در این موقع سال، این استان مقصد بسیاری از مسافران باشد و با توجه به بسترهای گردشگری و جاذبه‌های طبیعی انتظار می‌رود تا آخر سال نیز این روند ادامه تداوم داشته باشد.

 وی اضافه کرد: خوشبختانه مدت اقامت گردشگران در استان اردبیل افزایش یافته و به دو روز رسیده است.

نجار قابل خاطرنشان کرد: استان اردبیل با ۲۰ هزار تخت اقامتی رسمی اعم از هتل، هتل‌آپارتمان و میهمان‌پذیر، به‌عنوان سومین هتل شهر کشور محسوب می‌شود.

وی گفت:  پیش‌بینی می‌شود تا آخر تابستان امسال بیش از ۴۰۰ هزار گردشگر و مسافر به استان اردبیل سفر کنند.

 انتهای خبر/

اشتراک‌گذاری

  • افزایش 20 درصدی ورود گردشگر به اردبیل

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
بیست‌وسه منهای شش