سبلان ما

پایگاه خبری تحلیلی

سبلان ما

چهارشنبه 2 آبان 1403
  • کد خبر: 47211
  • بازدید: 101
  • 1403/06/11 - 09:11:38

رقابت ۴۰۰ کشتی‌گیر برگزارشد؛

نتایج انفرادی مسابقات کشتی آموزشگاه‌های اردبیل

نتایج انفرادی رقابت ۴۰۰ کشتی‌گیر در مسابقات کشتی آزاد و فرنگی آموزشگاه‌های اردبیل را در این خبر بخوانید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سبلان ما»، مسابقات کشتی آزاد و فرنگی آموزشگاه‌های استان اردبیل با حضور ۴۰۰ کشتی‌گیر از هفت شهرستان استان اردبیل در سالن ورزشی امام خمینی (ره) آموزش و پرورش استان اردبیل  به مدت دو روز برگزاز و دیشب به پایان رسید که نتایج  انفرادی کشتی فرنگی این مسابقات به شرح زیر است:

نتایج انفرادی مسابقات کشتی فرنگی آموزشگاه‌های استان اردبیل

در وزن ۳۵ کیلوگرم محمد مهدوی از اصلاندوز قهرمان شد، امیرطاها غیاثی از اردبیل دوم شد و ماهان خدانژاده از شهرستان نیر و اورهان اسدی از شهرستان گرمی به‌صورت مشترک در جایگاه سوم مسابقات کشتی آزاد و فرنگی آموزشگاه‌های استان اردبیل ایستادند. 
 در مسابقات کشتی فرنگی آموزشگاه‌های استان اردبیل در وزن ۳۸ کیلوگرم محمدصدرا زاهد از اردبیل قهرمان شد، یاسین بقایی از شهرستان نیر دوم و علی شیرمحمدی و رادین جعفری از اردبیل مشترکاً سوم شدند.
 در وزن ۴۱ کیلوگرم این مسابقات کیان مناف‌زاده از اردبیل قهرمان شد، سید محمد طالبی از شهرستان گرمی دوم شد، ایلکین جاوید و محمدحسین اسمعیلی از اردبیل مشترکاً سوم شدند.
 در وزن ۴۴ کیلوگرم این مسابقات نیز امیرعلی اسمعیلی، طاها اسدزاده از اردبیل اول و دوم شدند، امیرحسین امیرفتحی از شهرستان گرمی و پویا حکیمیان از اردبیل مشترکاً سوم شدند.
 در مسابقات کشتی فرنگی آموزشگاه‌های استان اردبیل در وزن ۴۸ کیلوگرم آریا آقایی از اردبیل قهرمان شد، آرسام منصوری از شهرستان گرمی دوم و امیرمحمد قاسم‌زاده و محمدمهدی عزیزی از اردبیل مشترکاً سوم شدند.
 در وزن ۵۲ کیلوگرم این مسابقات هم عرشیا موسوی و سینا حکیمیان از اردبیل به ترتیب اول و دوم شدند و سینا خانزاده از اردبیل و هادی اصغرزاده از پارس‌آباد مشترکاً سوم شدند.
 در وزن ۵۷ کیلوگرم این مسابقات نیز نوید بایرامی از اردبیل قهرمان شد، نوید صداقت از شهرستان نیر دوم شد و ابوالفضل یاوری و مانی شکاری مشترکاً سوم شدند.
 در مسابقات کشتی فرنگی آموزشگاه‌های استان اردبیل در وزن ۶۲ کیلوگرم نیز عرشیا ملازاده، مهداد بدری، طاها اصولی و امیررضا ارجمند از شهرستان اردبیل به ترتیب عناوین اول تا سوم را از آن خود کردند.
 در وزن ۶۸ کیلوگرم این مسابقات حسین خدادادی و محمدرضا موذنی از اردبیل به ترتیب اول و دوم شدند، آریا سلحشور اردبیل و هادی سربلند از اصلاندوز مشترکاً سوم شدند.
 در وزن ۷۵ کیلوگرم این مسابقات نیز امیررضا محمدی از اردبیل قهرمان شد، محمد سربلند از اصلاندوز دوم و عطا مهدوی از اردبیل و طاها مهدوی مشترکاً سوم شدند.
 در وزن ۸۵ کیلوگرم مسابقات کشتی فرنگی آموزشگاه‌های استان اردبیل محمد آدشیرین از اردبیل قهرمان شد، هادی اسکندرپور از بیله‌سوار دوم و امیرمهدی بیابان از پارس‌آباد و فرشید روحی مشترکاً سوم شدند.
 در وزن ۱۰۰ کیلوگرم مسابقات کشتی  فرنگی آموزشگاه‌های استان اردبیل نیز مهران سعید، مهدی یار شاهی از اردبیل به ترتیب اول و دوم شدند و امیرمهدی نوری از پارس‌آباد و ابوالفضل اسکندری از اصلاندوز مشترکاً سوم شدند.

نتایج انفرادی مسابقات کشتی آزاد آموزشگاه‌های استان اردبیل

نتایج انفرادی مسابقات کشتی آزاد آموزشگاه‌های استان اردبیل به شرح زیر است:

 در وزن ۳۵ کیلوگرم پارسا مردانه از شهرستان اردبیل قهرمان شد، مهدی قهرمانی از اردبیل دوم شد و امیرمهدی آذری از شهرستان گرمی و سبحان ملازاده از شهرستان اردبیل مشترکاً سوم شدند.
 در وزن ۳۸ کیلوگرم امیرحسین کیانی از شهرستان بیله‌سوار اول شد، علی‌اصغر بیابانی از شهرستان خلخال دوم شد، علیرضا امانی به همراه امیرمهدی رضانژاد از شهرستان اردبیل مشترکاً سوم شدند.
 در وزن ۴۱ کیلوگرم محمدمهدی روحنواز و حسین صادقی از شهرستان اردبیل به ترتیب اول و دوم شدند و شاهین محمدی از خلخال و حسین جهان‌بخش از اردبیل مشترکاً در جایگاه سوم ایستادند.
 در وزن ۴۴ کیلوگرم محمدامین نادری از اردبیل قهرمان شد، امیرعلی میرزاپور از اردبیل دوم شد و امیرحسین امیرفتحی از شهرستان گرمی به همراه سینا مقدمی از اردبیل در جایگاه سوم ایستادند.
 در وزن ۴۸ کیلوگرم نیز آرسام منصوری و علیرضا نصرتی از شهرستان گرمی به تربیب اول و دوم شدند، سید علیرضا اعزازی از اردبیل و محمد نوری‌زاده از گرمی مشترکاً سوم شدند.
 در وزن ۵۲ کیلوگرم یاسین علیزاده از پارس‌آباد قهرمان شد، هادی ایزدی نیا از اردبیل دوم شد و ماهان پیرکلور از شهرستان گرمی و هادی برقی از اردبیل مشترکاً سوم شدند.
 در وزن ۵۷ کیلوگرم ابوالفضل پور صالحی از شهرستان خلخال قهرمان شد، ابوالفضل فتحی از شهرستان گرمی دوم شد، امیرمحمد فاتحی از اردبیل و آرش فرزانه از بیله‌سوار مشترکاً سوم شدند.
 در وزن ۶۲ کیلوگرم بنیامین نجفی از اردبیل اول شد، علی امیری از شهرستان گرمی دوم شد و رضا درگاهی از اردبیل و طاها فیض‌اللهی از مشگین‌شهر مشترکاً سوم شدند.
 در وزن ۶۸ کیلوگرم نیز امیررضا عبادی آذر از شهرستان اردبیل قهرمان شد، طاها آقالو از اردبیل دوم شد و محمدرضا مؤذنی به همراه عباس امانی از اردبیل مشترکاً در جایگاه سوم ایستادند.
 در وزن ۷۵ کیلوگرم اسحاق قلی‌زاده، طاها مهدوی، عطا مهدوی، امیرعلی تیموری از شهرستان اردبیل به ترتیب عناوین اول تا سوم را از آن خود کردند.
 در وزن ۸۵ کیلوگرم هادی اسکندر پور از شهرستان بیله‌سوار قهرمان شد، امیرمحمد گل مرادی از اردبیل دوم شد و امیرمهدی شهبازی از شهرستان گرمی و آرمان جوادزاده از شهرستان اردبیل مشترکاً سوم شدند.
 در وزن ۱۰۰ کیلوگرم نیز امیرعلی شیری، امیر کوهی از اردبیل به ترتیب اول و دوم شدند امیررضا عبادی صالح از اردبیل و محمدطاها خدابخشی از خلخال مشترکاً سوم شدند.

 خبر از: مهدی جدی

 انتهای خبر/ ج

 

 




اشتراک‌گذاری

  • نتایج انفرادی مسابقات کشتی آموزشگاه‌های اردبیل

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
دو به‌اضافه پنج