سبلان ما

پایگاه خبری تحلیلی

سبلان ما

سه‌شنبه 1 آبان 1403
  • گروه: ورزشی
  • کد خبر: 495
  • بازدید: 720
  • 1403/07/19 - 12:50:26

رئیس هیأت کشتی استان اردبیل:

کشتی اردبیل نیاز به پشتوانه‌سازی دارد

کشتی اردبیل نیاز به پشتوانه‌سازی دارد

رئیس هیأت کشتی استان اردبیل گفت: کشتی اردبیل در حال پایه‌ریزی و پشتوانه‌سازی کشتی بر روی پایه‌ها و رده‌های سنی مختلف نونهالان، نوجوانان و جوانان هستیم.

قدرت حاج‌نوری در گفتگو با خبرنگار ورزشی پایگاه خبری تحلیلی «سبلان ما»، گفت: کشتی اردبیل در حال پایه‌ریزی و پشتوانه‌سازی کشتی بر روی پایه‌ها و رده‌های سنی مختلف نونهالان، نوجوانان و جوانان هستیم. به همین جهت تمرینات تیم‌های منتخب جهت پشتوانه‌سازی در تمامی رده‌های سنی با حضور مسئولین فنی تیم‌های آزاد و فرنگی استان و مربیان برگزار و ادامه دارد.

وی افزود: در نظر داریم تیم‌های منتخب استان اردبیل در طول سال در اردوها و مسابقات چندجانبه خارج از استان حضور مستمر داشته باشند در همین تیم‌های منتخب آزاد و فرنگی به چند مسابقه دوستانه اعزام شده که تجربه حضور در میادین مسابقات از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

حاج نوری ادامه داد: ثمره کار بر روی پایه‌ها و پرورش استعدادها، دانیال ایزدی بود که با حمایت همه‌جانبه توانست مدال طلای قهرمانی نوجوانان جهان و آسیا را به دست آورد؛ ما در حال تلاش برای ادامه این روند و ظهور چندین دانیال ایزدی در کشتی استان اردبیل هستیم.

رئیس هیأت کشتی استان اردبیل با اشاره به بازسازی خانه کشتی اردبیل گفت: با همکاری اداره کل و از طریق ماده ۲۷، خانه کشتی بهسازی و بازسازی خواهد شد که شامل سوئیت، ساختمان اداری، بدنسازی، سالن اجتماعات، سونا، استخر، جکوزی، سالن تمرین و سایر امکانات مجهز خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: در حال خرید زمین برای ایجاد و ساخت کمپ کشتی اردبیل هستم که در رشد و تعالی کشتی اردبیل بسیار مثمرثمر خواهد بود.

حاج‌نوری با اشاره به کشتی بانوان نیز گفت که با حضور خانم حیدروند نائب رئیس بانوان کشتی استان، تمرینات تیم آلیش کشتی بانوان استان در سالن تختی و سالن هدف برای مسابقات قهرمانی کشور آغاز شده و در حال پیگیری است.


انتهای خبر/ س

اشتراک‌گذاری

  • کشتی اردبیل نیاز به پشتوانه‌سازی دارد

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
ده منهای پنج