سبلان ما

پایگاه خبری تحلیلی

سبلان ما

سه‌شنبه 1 آبان 1403
  • گروه: سیاسی
  • کد خبر: 501
  • بازدید: 1,295
  • 1403/07/20 - 14:05:12

امامان جمعه شهرستان‌های اردبیل گفتند:

مدیران ناکارآمد کار را به کاربلدها بسپارند

مدیران ناکارآمد کار را به کاربلدها بسپارند

امام‌جمعه خلخال گفت: برخی از مدیران و کارکنان ادارات که در انجام وظایف خود کوتاهی می‌کنند بهتر است کار خود را رها و این وظیفه را به افراد توانمند واگذار کنند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «سبلان ما»، پیامدهای پاسخ مقتدرانه ایران به رژیم غاصب صهیونیستی، لزوم سپردن وظایف به مدیران توانمند در کشور، رسیدگی به مشکلات و مطالبات کشاورزان استان از جمله موضوعاتی بودند امامان جمعه شهرستان‌های استان اردبیل در تریبون به آن پرداختند.

امام‌جمعه خلخال: ترس برای ایران معنی ندارد

حجت‌الاسلام سید رضا قدسی در خطبه‌های امروز نمازجمعه خلخال گفت: انتقام نیروهای مسلح مقتدر کشورمان از رژیم منحوس، کودک‌کش و غاصب اسرائیل نه‌تنها دل مردم کشور ما، بلکه دل تمام مردم جهان را خوشحال کرد.

وی اظهار داشت: انتقام نیروهای مقتدر سپاه از رژیم غاصب اسرائیل در تاریخ اسلام بی‌سابقه است و این جای افتخار برای مردم مسلمان ایران اسلامی و سایر بلاد اسلامی است.

خطیب جمعه خلخال گفت: نامه تشکر بیش از سه هزار از علمای اهل‌سنت به مقام معظم رهبری حاکی از این واقعیت است که همه مسلمین جهان از این انتقام ایران اسلامی بسیار خوشحال و خرسند هستند.

وی افزود: به اعتراف دشمن حمله موشکی ایران اسلامی به اسرائیل بزرگ‌ترین حمله نظامی به اسرائیل بوده و این افتخار بزرگی برای ملت ایران است.

قدسی خاطرنشان کرد: اقامه نمازجمعه پس از حمله موشکی به اسرائیل غاصب، به امامت رهبر معظم انقلاب اسلامی و با شرکت بیش از ۲ میلیون نمازگزار را نشانه اوج قدرت نظام اسلامی و واهمه نداشتن ما از اسرائیل است.

وی با اشاره به کوتاهی برخی از مدیران و کارکنان ادارات در انجام وظایف محوله در دستگاه‌های اجرایی و ادارات خلخال گفت: آنهایی که توان انجام وظایف خود را ندارند بهتر است کار خود را رها و این وظیفه را به افراد توانمند واگذار کنند.

امام‌جمعه پارس‌آباد: مشکلات حوزه ورزش پارس‌آباد برطرف شود

علی‌اکبر باقری بنابی، امام‌جمعه شهرستان پارس‌آباد در خطبه‌های نمازجمعه این هفته با تبریک به مدیریت جدید شرکت کشت و صنعت و دامپروری پارس و هفته پیوند اولیاومربیان و روز نابینا اظهار کرد: شهرستان پارس‌آباد از ظرفیت بزرگ ورزشی در سطح ملی برخوردار است، ولی سالن‌های ورزشی این شهرستان کمبود امکانات اولیه دارند.

وی از مسئولان استانی و شهرستان پارس‌آباد خواست مشکلات حوزه ورزشی در  این شهرستان را برطرف کنند.

باقری بنابی تصریح کرد: اوضاع‌واحوال سالن‌های ورزشی خراب است با تغییر مدیریت نمی‌تواند به این مسئله خاتمه داد باید امکانات سالن‌های ورزشی بروز و در خور ورزشکاران باشد.

مدیریت جدید کشت و صنعت پارس در استخدام‌ها عدالت را رعایت کند

وی ضمن تبریک به مدیریت و هیئت‌مدیره جدید شرکت کشت و صنعت ملی پارس‌آباد گفت: مدیریت جدید به‌صورت جهادی و با رعایت عدالت، صادقانه و شبانه‌روزی فعالیت کند و نارضایتی‌های مدیرعامل قبلی را برطرف کند و در استخدام‌ها با رعایت عدل و عدالت و سنجش کارایی و توانایی فرد استفاده شود.

خطیب نمازجمعه شهرستان پارس‌آباد ادامه داد: طرح ملی مسکن از طرح‌های یادگار شهید رئیسی است که در شهرستان پارس‌آباد این طرح به‌کندی پیش می‌رود و بیشتر افراد ثبت‌نام‌کننده، از نیازمندان هستند که هنوز بعد از چند مدت مسکن خود را تحویل نگرفتند.

وی با بیان اینکه رعایت عفاف و حجاب در جامعه الزامی و ضروری است گفت: حجاب یکی از مهم‌ترین و متمایزترین ارزش‌های فرهنگی و اجتماعی، جوامع اسلامی، به‌ویژه ایران اسلامی است همه افراد جامعه باید عفاف و حجاب را رعایت کنند.

وی عفو گذشت را باعث آرامش روحی و روانی فرد دانست و ادامه داد: عفو گذشت باعث می‌شود کینه‌های از بین برود و عزت و حرمت انسان بالا رود.

مردم لبنان و غزه حمایت مالی شوند

امام‌جمعه شهرستان پارس‌آباد بیان داشت: مکتب شهید سید حسن نصرالله یک راه آزادی بود و ادامه خواهد داشت و از مؤمنین و نمازگزاران خواست به مردم مظلوم فلسطین و لبنان و غزه کمک‌های مالی انجام دهند.

باقری بناب خطاب به مردم و حکومت کشور آذربایجان گفت: مردم آذربایجان شیعه و مسلمان هستند در کنار مردم مظلوم فلسطین و لبنان و غزه باشند و با بیداری امت اسلامی همکاری داشته باشند نه اینکه بنزین و نفت رژیم صهیونیستی را تأمین کنند و رژیم صهیونیستی هم با موشک و بمب به کشتار مسلمانان در لبنان و فلسطین بپردازد.

باقری بنابی تصریح کرد: نمازجمعه هفته گذشته تهران از به‌یادماندنی‌ترین نمازهای جمعه بود که بیش از ۲ میلیون نفر در هفته گذشته در این نمازجمعه شرکت کرده بودند و همگی آماده شهادت بودند که از مردم شهرستان پارس‌آباد هم در این نمازجمعه حضور داشتند.

امام‌جمعه گرمی: جمعه نصر ضربه سنگینی بر پیکره دشمن بود
 

 آیت‌الله یدالله صفری، امام‌جمعه گرمی با بیان اینکه نمازجمعه نصر، پازل جنگ روانی دشمن را به هم ریخت، افزود: اقامه نماز و ایراد خطبه، توسط رهبر معظم انقلاب، تیری به چشم دشمنان و نشانه اقتدار نظام و تقویت اتحاد جبهه مقاومت بود.

 وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری گفت: مقام معظم رهبری در همین ۲۰ روز اخیر در سه سخنرانی‌های مهم خود به مسأله امت و امت‌سازی اشاره و توصیه کرد و درد اصلی مسلمانان را عدم توجه به امت واحده دانستند.

 امام‌جمعه گرمی تصریح کرد: امت واحده سفارش قرآن و سفارش پیامبر اسلام (ص) است و مشکل اصلی امروز حدود دو میلیارد مسلمان این است که امت نشده‌اند؛ بلکه متفرق هستند و همین تفرقه باعث شده است که حکام کشورهای اسلامی به دشمنانی اتکا کنند که آنان برای نابودی همین مسلمانان کمر همت بسته‌اند.

وی اضافه کرد: آمریکا و استکبار جهانی می‌دانند که اگر بین مسلمانان امت واحده تشکیل شود از افغانستان تا یمن و از ایران تا لبنان و فلسطین یک کمربندی امنیتی غیرقابل‌نفوذ تشکیل خواهد شد و در دنیا از این امت واحد، قدرت بزرگی پیدا خواهد شد که هیچ ابرقدرتی نخواهد توانست به مسلمانان سلطه پیدا کند، به همین دلیل از همان روزی که به رمز و راز امت واحده علم پیدا کردند دشمن با تمام وجود به پا خواست تا نگذارد امت واحده تشکیل شود.
 
نماینده مردم استان اردبیل در مجلس خبرگان رهبری افزود: اگر امت واحده تشکیل می‌شد و تمام مسلمان‌ها یک هدف داشتند و برای رسیدن به هدف مشترک با هم حرکت می‌کردند بدون تردید امروز یمن، عراق، افغانستان، لبنان حتی ایران این‌گونه نبود؛ ولی با هزاران تأسف دشمن در ایجاد تفرقه موفق شد و اجازه نداد مسلمان‌های دنیا طبق دستور قرآن و پیامبر اسلام امت تشکیل دهند.

 وی ادامه داد: موفقیت دشمن در ایجاد تفرقه بین مسلمانان به دلیل قدرت دشمنان نبود بلکه به دلیل بی‌بصیرتی، دنیاطلبی و قدرت‌طلبی برخی از حکام اسلامی بود که حتی امروز که مردم فلسطین در خون شنا می‌کنند نه‌تنها بیدار نشده‌اند؛ بلکه بر این گروه تبهکار و خون‌آشام کمک می‌کنند.
 
 امام‌جمعه گرمی با اشاره به اقامه نمازجمعه در هفته گذشته به امامت مقام معظم رهبری گفت: اقامه نمازجمعه توسط مقام معظم رهبری و حضور میلیونی مردم تهران در نمازجمعه در فضای تهدید، در حقیقت وعده صادق سه بود که بر پیکر نحس اسرائیل وارد شد و آبروی بربادرفته اسرائیل و حامیانش را برد و به‌خصوص سفر وزیر امور خارجه به لبنان و سفر ریاست‌جمهوری به قطر مکمل این جریان بود.

 امام‌جمعه سرعین: ۱۰ و ۱۳ مهرماه به‌عنوان یوم‌الله ثبت شود

 حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد شیرعلیپور در خطبه‌های عبادی سیاسی نمازجمعه سرعین، اظهار داشت: در تقویم نورانی انقلاب اسلامی دو روز دیگر را باید به‌عنوان یوم‌الله در کنار دیگر مناسبت‌ها ثبت کرد یکی روز دهم مهر روز حماسه افتخارآفرین وعده صادق ۲ و دومی روز ۱۳ مهرماه روز حماسه نمازجمعه نصر که حضور رهبر انقلاب در نمازجمعه به همراه مسئولین یک مانور قدرت و شجاعت بود درحالی‌که دشمنان منطقه و رژیم صهیونیستی در پناهگاه‌هایشان پنهان شده بودند.
وی افزود: جمعیتی که چندین ساعت قبل از شروع نماز در صف‌ها نشسته و انتظار نمازجمعه را می‌کشیدند؛ خیل عظیم مردم با انجام غسل شهادت و تجدید بیعت حاضر شده و یک روز باشکوه و اقتدار آفرین را در تاریخ جمهوری اسلامی و حتی در جهان رقم زدند.

امام‌جمعه سرعین گفت: امروز دغدغه اسرائیل حفظ موجودیت است و همه دغدغه این رژیم این بود که جنگ را به داخل ایران بکشاند و شک ندارم این طوفان‌الاقصی ۷۰ سال این رژیم خبیث را عقب راند و حتماً به نابودی این رژِیم ختم خواهد شد.

 شیرعلیپور ادامه داد: جمهوری انقلاب اسلامی دوباره حمله کرد وعده صادق اول و دوم و هر دو وعده ما به‌صورت قانونی بود و هیچ‌کسی در مورد این وعده‌های انجام شده نمی‌تواند بیانیه‌ای صادر کند.

وی با اشاره به سفر رئیس و اعضای کمسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی به شهرستان سرعین گفت: ان‌شاءالله این سفرها و مأموریت‌ها برای این شهر نیکو و مثمرثمر باشد با حضور این افراد بیشتر دغدغه‌های مردم به گوش مسئولین رسانده شد که ان‌شاءالله این سفر مایه برکت برای این شهرستان باشد.

 امام‌جمعه سرعین گفت: ساری‌سو و قاراسو که مطالبه چندین ساله مردم است پیشنهاد بنده این است که اهالی خوشان بیان جلو و عهده شوند و احیاکننده این مطالبه مردم شوند مردمان ما آب‌درمانی مدرن و مجلل نمی‌خواهند همین احیای سنتی و مثل سایر آب‌درمانی‌ها را خواستار هستند و مطالبه ما از آب منطقه این است سریع‌تر اقدام کنند و این مشکلات را حل کنند.

 امام‌جمعه نمین: یکی از بزرگ‌ترین درس‌ نبوی تشکیل امت اسلامی است

حجت‌الاسلام اسدزاده در خطبه‌های این هفته نمازجمعه نمین، نمازگزاران را به تقوای الهی دعوت کرد.

 وی با تبریک ولادت یازدهمین اختر تابناک امامت گفت: امام حسن عسکری (ع) بیشتر طول عمرش را در حبس خانگی به سر بردند و این به‌خاطر قول مشهوری بود که بیان می‌کرد ایشان صاحب فرزندی خواهد شد که به‌عنوان آخرالزمان قیام خواهد کرد تا زمین را از عدالت پر کند.

 امام‌جمعه نمین تصریح کرد: امام یازدهم شیعیان طی سال‌های امامت خود در سامرا تحت محدودیت‌های اعمال شده از سوی خلافت عباسیان می‌زیست و زیر نظر جاسوسان خلیفه‌های وقت بود، ازاین‌رو نمی‌توانست با شیعیان ارتباط آزادانه داشته باشد.

 وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نماز نصر، شجاعت رهبر فرزانه انقلاب اسلامی را تحسین کرد.

 اسدزاده با بیان اینکه خواندن نماز نصر بعد از عملیات وعده صادق ۲ بسیار سخت بود، گفت: مقام معظم رهبری بعد از نمازجمعه نصر با طمأنینه نماز عصر را نیز با نمازگزاران اقامه فرمودند و بعد از اتمام نماز صمیمانه با آنها سخن گفتند.

 وی افزود: هیچ کشور، ارتش و سازمانی نیست که بتواند شرایط حزب‌الله را تحمل کند؛ شرایطی که حمله زمینی برایش پیش‌آمده و تجهیزات و وسایل ارتباطی آن منفجر شده و رهبر، رئیس ستاد و فرماندهان نامی آن به شهادت رسیدند.
امام‌جمعه نمین ادامه داد: اسرائیل توقع داشت حزب‌الله از هم بپاشد و برای همین حمله زمینی را شروع کرد؛ رژیم غاصب فکر می‌کرد بعدازاین اتفاقات و ترور دبیرکل حزب‌الله، دیگر نامی از آن نماند؛ ولی علی‌رغم تمام این ضربات سنگین و پیاپی که ادامه دارد، حزب‌الله همچنان مثل کوه استوار مقاومت می‌کند.

 وی گفت: ما فرزندان امامی هستیم که سرش قطع شد اما زنده ماند و جاودانه شد؛ روح سید حسن نصرالله در کنار مبارزان حزب‌الله در میدان می‌جنگد و این را خوب بدانیم که هیچ کشوری در جهان نمی‌تواند آنچه بر سر حزب‌الله آمد را تحمل کند.

 اسدزاده با توجه به ظرفیت امت‌سازی خون شهید نصراللّه، تصریح کرد: بیشترین تلاش و همت امامان انقلاب در زمینه مسائل و مذاهب اسلامی چه در داخل کشور و چه در جهان اسلام ناظر بر این است که ما عنوان امت اسلامی را فراموش نکنیم.

 وی گفت: از بزرگ‌ترین درس‌های نبوی برای ما، تشکیل امت اسلامی است؛ مسلمانان در دنیای امروز بیشتر فاقد امت اسلامی هستند؛ چون هماهنگ نبوده و در یک‌جهت نیستند.

 امام‌جمعه نمین در آخر در مورد شخصیت و مکتب شهید نصرالله گفت: مقام معظم رهبری در فرازی از پیام خود به مناسبت شهادت سید حسن نصرالله فرمودند که سید مقاومت یک شخص نبود در واقع یک راه و یک مکتب بود و این راه و مکتب ادامه خواهد داشت و این موضوع باعث شده که جنبش‌ها و نهضت‌های اسلامی پس از شهادت و فقدان رهبران نیز با قدرت به مسیر الهی ادامه دهند.

 امام‌جمعه نیر: خون سید حسن نصرالله امت‌ساز است

 حجت‌الاسلام‌والمسلمین آیت‌اله نعمتی در خطبه‌های پرصلابت و دشمن‌شکن نمازجمعه این هفته نیر درباره اقامه نماز نصر توسط مقام معظم رهبری گفت: تأثیر این نماز که با حضور بیش از ۲ میلیون نمازگزار برگزار شد، از عملیات وعده صادق ۱ و ۲ هم بیشتر بود.

 وی افزود: عملیات وعده صادق نتیجه سه ضلع میدان، دیپلماسی و رسانه بود.

 امام‌جمعه شهرستان نیر اظهار داشت: حضور مقام معظم رهبری با توجه به تهدیدات دشمن در مصلی امام خمینی (ره) اقتدار ایران اسلامی و جایگاه ولی‌فقیه را به جهانیان نشان داد.

 وی افزود: شهید سید حسن نصرالله ذوب شده در ولایت بود و شهید سلیمانی پرورش‌یافته مکتب سید حسن نصرالله بود.

 نعمتی گفت: خون سید حسن نصرالله امت‌ساز است و در قرآن کریم نیز به اهمیت اتحاد جهان اسلام اشاره شده است.

 وی افزود: باید از غفلت در میان امت اسلامی پرهیز شود و دفاع از آرمان‌های اسلام و جبهه مقاومت یک فریضه الهی برای مسلمانان است.

 امام‌جمعه نیر با اشاره به شایعه افکنی‌های دشمن در فضای مجازی در خصوص سردار قاآنی گفت: دشمن درصدد این است تا با چالش‌ساز شدن به شایعه‌سازی بپردازد.
 وی ادامه داد: حزب‌الله در جنگ با صهیونیست است و وظیفه هر مسلمان است که به مسلمانی که به او ظلم می‌شود کمک کند.

 نعمتی در خصوص شایعه حمله اسرائیل به ایران و با اشاره به ترور شهید هنیه افزود: این رژیم منحوس شاید دست به ترور امنیت در کشور ما بزند، اما جرأت حمله نظامی به کشور ما را ندارد.

 امام حسن عسکری (ع) الگوی راهبرد فرهنگی در جامعه است

 وی ضمن تبریک ولادت امام حسن عسکری (ع) گفت: این امام الگوی راهبرد فرهنگی در جامعه است و الگوی پرورش‌دهنده و نیروی متعهد است و دفاع از رسالت اسلام و رفع شبهات از جامعه از دستاوردهای این امام بود.
 وی ضمن تسلیت رحلت حضرت معصومه گفت: این حضرت می‌تواند الگوی مناسبی برای خواهران مادران و دختران ما باشد و این الگوسازی باید در کانون فرهنگی و فکری صورت بگیرد.

 امام‌جمعه نیر ضمن اشاره به هفته اولیا و مربیان اظهار داشت: اولیا باید با مدرسه که محل تربیت و تعلیم فرزندانشان است ارتباط نزدیک داشته باشند.

امام‌جمعه اصلاندوز: دولت انتصابات را بر اساس شایسته‌سالاری انجام دهد 

حجت‌الاسلام محمد جعفرزاده، امام‌جمعه شهرستان اصلاندوز در خطبه‌های این هفته نمازجمعه، ضمن تبیین شبهه‌افکنی‌ها درباره حماسه طوفان الاقصی اظهار داشت: با فرا رسیدن هفتم اکتبر سالگرد حماسه طوفان الاقصی، جریان رسانه‌ای حامی صهیونیسم یک خط پررنگ و جدی را در خصوص شبهه‌افکنی برای تخریب و تحریف این حماسه پیش گرفتند. 

وی افزود: دشمن دو شبهه اساسی درباره طوفان الاقصی ایجاد کرد که شبهه اول  این بود که هزینه فایده عملیات طوفان الاقصی به نفع فلسطین و جبهه مقاومت نبود و  شبهه دوم اینکه طوفان‌الاقصی تله جنگ از سوی رژیم صهیونیستی بود.

امام‌جمعه اصلاندوز تصریح کرد: شبهه اول، مقدمه شبهه دوم است و هر قدر شبهه اول تقویت بشود، تثبیت تله جنگ راحت‌تر انجام می‌گیرد.

وی ادامه داد:  رهبر انقلاب از ابتدا طوفان الاقصی را تایید و آن را یک اقدام کاملا فلسطینی عنوان کردند و آخرین موضع‌گیری رهبر انقلاب در این خصوص نیز در خطبه نمازجمعه نصر انجام شد و ایشان فرمودند: «همه‌ این حملات و طوفان‌الاقصی که در سال گذشته تقریباً همین ایّام انجام گرفت، یک حرکت درستِ منطقیِ قانونیِ بین‌المللی‌ بود و حق با فلسطینی‌ها بود. دفاع جانانه‌ لبنانی‌ها از مردم فلسطین هم مشمول همین حکم است؛ آن هم قانونی، معقول، منطقی و مشروع است و کسی حق ندارد از آن‌ها انتقاد کند که چرا شما در این دفاع وارد شدید».

جعفرزاده ضمن گرامی‌داشت سالروز میلاد امام عسکری(ع) تصریح کرد: یکی از کلمات بسیار نورانی و دلنشین قرآن، کلمه «فوز» است، واژه‌ای که قله‌های تعالی انسان را به زیبایی تبیین و تعریف می‌کند؛ یک جلوه خاص فوز در قرآن کریم، وارد شدن در مقام مجاهدین در راه خدای متعال است و آیه می‌فرماید رابطه انسان مؤمن با خدای متعال به نقطه‌ای می‌رسد که خدای متعال مشتری او می‌شود و در قرآن سه مرتبه برای فائزین معلوم می‌شود؛ مرتبه اول عبارت از فوز مبین، مرتبه دوم فوز کبیر، مرتبه سوم فوز عظیم است.

وی ادامه داد: فوز مبین این است که کسی روز قیامت از عذاب در امان بماند؛ خطر، متوجّه همه است و نجات از عذاب الهى، لطف ویژه مى‌طلبد؛ تنها رحم الهى قهر او را برمى‌گرداند، قبول اعمال ما و شفاعت اولیاى خدا هم پرتوى از رحمت اوست. و وقتی انسان متناسب با ایمان و عمل صالحش به بهشت وارد می‌شود، در آنجا بوستان‌هایی است که نهر آب از آنجا جاری است که این مرحله فوز کبیر نامیده می‌شود؛ یعنی سعادت بزرگ از فوز مبین و فوز کبیر بالاتر فوز عظیم است که مقام رضوان الهی است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی اصلاندوز خاطرنشان کرد: تربیت به عنوان مقدس‌ترین شأن ربوبیت الهی، اصالتا کار خدای متعال است. غایت خلقت انسان و آفرینش عالم، چیزی نیست جز تربیت انسان در تراز اسماء الله؛ اینکه انسان جامع اسماء الله شود و تخلّق بأخلاق الله پیدا کند، اما خدای متعال در تفویض ربوبی، امر خطیر تربیت را از اول به انبیاء و ائمه(ع) افاضه فرموده است؛ و دوم آن را به سه ضلع خانواده، مدرسه و مسجد در سایه پیوند و همکاری و همدلی میان اولیاء و مربیان مدرسه و مسجد سپرده است.

مسجد تربیتی‌ترین مکان است 

وی گفت: نباید کلمه مربیان را به معلمین و سایر کارگزارن مدرسه محدود کرد و باید آن را شامل محیط مسجد هم بدانیم؛ چرا که مسجد، در عین اینکه عبادی‌ترین مکان در جامعه اسلامی است، تربیتی‌ترین مکان نیز هست.

خطیب جمعه اصلاندوز خاطرنشان کرد: علاوه بر اینکه باید فرزندان ما در محیط‌های سالم رفت و آمد داشته باشند و با دوستان و هم‌سن‌وسالان شایسته همنشینی داشته باشند، نهاد خانه و مسجد باید ارتباط خود را با مدرسه تقویت کند و ضمن عبور از مساعدت‌های سخت‌افزارانه، ارتباطات نرم‌افزاری را با مسائل مدرسه مورد توجه ویژه قرار دهد که در این بایسته، تأکید بیشتر روی نقش‌آفرینی مسجد است.

وی گفت: این روزها موسم عزل و نصب‌ها و تحولات دولت است که در این رابطه انتظار داریم دولت انتصابات را بر اساس شایسته‌سالاری انجام دهد و ما از تمام مدیران جدید مانند مدیران قبلی دفاع خواهیم کرد چراکه تقویت دولت را به منزله تقویت نظام می‌دانیم و نظری روی هیچ فرد خاص برای هیچ مسئولیت خاص نداریم و آنچه برای ما حائز اهمیت است پیش برد امور مردم و رفع مطالبات و دغدغه‌های است.


انتهای خبر/ ش

اشتراک‌گذاری

  • مدیران ناکارآمد کار را به کاربلدها بسپارند

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
بیست‌وپنج به‌اضافه نه