سبلان ما

پایگاه خبری تحلیلی

سبلان ما

سه‌شنبه 1 آبان 1403
  • گروه: سیاسی
  • کد خبر: 508
  • بازدید: 526
  • 1403/07/21 - 15:21:10

با اخذ دستور از رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها؛

۱۰ نیسان برای تنظیف روستاهای اردبیل تهیه می‌شود

۱۰ نیسان برای تنظیف روستاهای اردبیل تهیه می‌شود

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس گفت: دستور تخصیص، تهیه و تحویل ۱۰ دستگاه خودرو نیسان برای حمل زباله روستاهای ۱۰ بخش در چهار شهرستان استان اخذ شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «سبلان ما»، صدیف بدری بعدازظهر امروز در تشریح دیدار خود با رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، اظهار داشت: در این دیدار دستور تخصیص تهیه و تحویل ۱۰ دستگاه خودرو نیسان برای حمل زباله روستاهای ۱۰ بخش در چهار شهرستان اردبیل سرعین، نیر، نمین استان اردبیل اخذ شد.

 
وی افزود: این خودروهای نیسان به‌منظور کمک به بهداشت محیط و تنظیف روستاهای استان اردبیل خریداری می‌شود.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس گفت: این نیسان‌ها برای حمل زباله در روستاهای بزرگ بخش‌های مرکزی اردبیل، هیر، ثمرین، شهرستان اردبیل و سه بخش مرکزی نمین، عنبران نمین، آبی‌بیگلو (ویلکیج) نمین و همچنین در بخش مرکزی نیر، کورائیم نیر و بخش مرکزی سرعین و سبلان در شهرستان سرعین استفاده خواهند شد.

وی همچنین از اخذ دستور تخصیص اعتبار برای شهرداری‌های اردبیل خبر داد و گفت: در دیدار با رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور و به‌منظور کمک به پرداخت مطالبات پیمانکاران و توسعه عمران شهری، دستور تخصیص اعتبارات به مبلغ ۱۰۰ میلیارد ریال برای شهرداری اردبیل اخذ شد. 

بدری تصریح کرد:  علاوه بر  اخد دستور تخصیص اعتبار به شهرداری اردبیل،  ۷۰ میلیارد ریال برای شهرداری شهرهای هیر، آراللو، ثمرین، آبی‌بیگلو، عنبران، کورائیم و ایردموسی و همچنین مبلغ ۶۰ میلیارد ریال برای شهرداری شهرهای نمین، نیر و سرعین از محل اعتبارات مالیات بر ارزش‌افزوده و ماده ۵۸ در مجموع به مبلغ ۲۳ میلیارد تومان برای شهرداری‌های حوزه انتخابیه  اردبیل، نیر،نمین و سرعین دستور تخصیص اعتبارات اخذ شد.


انتهای خبر/ ش

اشتراک‌گذاری

  • ۱۰ نیسان برای تنظیف روستاهای اردبیل تهیه می‌شود

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
شانزده منهای ده