سبلان ما

پایگاه خبری تحلیلی

سبلان ما

سه‌شنبه 1 آبان 1403
  • گروه: اقتصادی
  • کد خبر: 57
  • بازدید: 1,130
  • 1403/06/21 - 08:40:12

معاون شهرداری شهرستان سرعین مطرح کرد:

رفع مشکل سرویس بهداشتی سرعین با کانکس‌های آماده

رفع مشکل سرویس بهداشتی سرعین با کانکس‌های آماده

معاون شهرداری شهرستان سرعین گفت: برای رفع نیازهای سرویس بهداشتی گردشگران در سرعین، کانکس‌های آماده خریداری شده است و به‌زودی این کانکس‌ها راه‌اندازی خواهد شد.

بهزاد بدل‌زاده در گفتگو با خبرنگار  پایگاه خبری تحلیلی «سبلان ما»، درباره گلایه گردشگران سرعین از کمبود سرویس بهداشتی در این شهر تروریستی گفت: باید توجه داشت که طبق آمار فرمانداری در تعطیلات هفته اخیر در سرعین بالای یک میلیون گردشگر حضور داشتند که در این شرایط برای رفع نیازهای سرویس بهداشتی گردشگران در سرعین، کانکس‌های آماده خریداری شده است و به‌زودی در این شهرستان نصب و راه‌اندازی خواهد شد.

معاون شهرداری شهرستان سرعین با تأکید بر تأمین زیرساخت‌ها در این شهر تروریستی خاطرنشان کرد: کانکس سرویس بهداشتی، یک راهکار نوین در تأمین نیازهای بهداشتی به شمار می‌رود، بنابراین تلاش می‌شود تا مشکل کمبود سرویس بهداشتی در سرعین از این طریق حل شود.
 وی اضافه کرد: شهرداری سرعین آمادگی همکاری با کسانی است که تمایل دارند در جهت رسیدگی و نگهداری سرویس‌های بهداشتی این شهرستان عهده‌دار مسئولیت شوند.

بدل‌زاده خاطرنشان کرد: متقاضیان برای دریافت اطلاعات بیشتر در جهت خدمات‌دهی در حوزه سرویس بهداشتی شهر سرعین به شهرداری سرعین مراجعه کنند.

وی با یادآوری اینکه با استفاده از کانکس سرویس بهداشتی، می‌توان امکانات بهداشتی لازم را در هر محیطی فراهم کرد، بیان داشت: این نوع سرویس بهداشتی قابل‌حمل است و به کمک آن می‌توان امکانات و شرایط بهداشتی محیط پیرامون را تأمین کرد.

 معاون شهرداری شهرستان سرعین گفت: کانکس سرویس بهداشتی با دارابودن ابعاد مختلف، می‌تواند در محیط‌های مختلف نظیر اماکن تفریحی و توریستی، پارک‌ها به‌راحتی مورداستفاده قرار بگیرد.

وی تصریح کرد: متأسفانه با وجود تعداد زیاد گردشگران در سرعین طی تعطیلات آخر صفر، این حجم از مسافر درآمد آن‌چنانی برای شهرستان سرعین به همراه نداشت و باید تمهیدات لازم در جهت جذب گردشگران در اقشار پردرآمد باشیم تا با جذب این نوع مسافران به درآمد و اقتصاد شهرستان کمک‌کننده شود.

  بدل‌زاده تصریح کرد: در جهت ماندگاری و حفظ مسافر در حاشیه پل کمربندی سرعین که در حال اجرا است، مکان‌های گردشگری و اقامتی اجرا خواهد شد تا از این طریق بتوانیم هم برای توسعه شهرستان و هم در جهت ماندگار گردشگران در این شهرستان کمک کنیم.

  وی گفت: ۱۹ هزار واحد خالی در سرعین وجود دارد که جمعیت فعلی سرعین حدود ۵ هزار و ۵۰۰ نفر است و طبق اعلام آمار فرمانداری بالای یک میلیون گردشگر در تعطیلات هفته اخیر در این شهر حضور داشته است و به همین دلیل باید برای رشد و توسعه شهرستان سرعین فکر و زیر ساخت اساسی اجرا شود.

انتهای خبر/ ش

اشتراک‌گذاری

  • رفع مشکل سرویس بهداشتی سرعین با کانکس‌های آماده

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
بیست‌وسه منهای چهار