سبلان ما

پایگاه خبری تحلیلی

سبلان ما

سه‌شنبه 1 آبان 1403
  • گروه: اجتماعی
  • کد خبر: 68120
  • بازدید: 419
  • 1403/07/23 - 14:00:00

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان سرعین مطرح کرد:

نبود زمین فوتبال اصلی‌ترین مشکل ورزش سرعین

نبود زمین فوتبال اصلی‌ترین مشکل ورزش سرعین

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان سرعین گفت: نبود زمین چمن ورزشی فوتبال بزرگ‌ترین و اصلی‌ترین مشکل ورزش این شهرستان است.

اکبر عبدلی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «سبلان ما»، با اشاره به موفقیت‌هایی اخیر ورزش سرعین، اظهار داشت: در ۶ ماه اول سال ورزشکاران شهرستان سرعین موفقیت‌های چشمگیری داشتند و در این برهه زمانی صاحب مدال‌های رنگارنگ در سطح استانی، کشوری و بین‌المللی شدند.
 وی افزود: مدال‌های کسب شده برای شهرستان سرعین در طی امسال در رشته‌هایی از قبیل کشتی، ورزش‌های رزمی، بسکتبال، کونگ‌فو، کیک‌بوکسینگ و بدمینتون است که در تلاش هستیم ورزش این شهرستان بیشتر تقویت شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان سرعین، بزرگ‌ترین و اصلی‌ترین مشکل این شهرستان در حوزه ورزشی را نداشتن زمین چمن فوتبال دانست و گفت: سرعین نیازمند زمین چمن فوتبال است و در کنار این نیاز، احداث سالن‌های تخصصی برای رشته‌های از قبیل ژیمناستیک، ووشو، تکواندو و کاراته نیز باید در اولویت قرار بگیرد.

وی با اشاره به مشکلات ورزشی شهرستان سرعین تصریح کرد: نبود زمین با کاربری ورزشی مشکلات عدیده‌ای برای اداره ورزش و جوانان سرعین ایجاد کرده است که در صورت مهیاشدن زمین با کمک فرمانداری و نمایندگان مجلس می‌توانیم فضاهای ورزشی بیشتری برای شهرستان و ورزش‌دوستان این شهرستان ایجاد کنیم.

عبدلی با اشاره به میزان مشارکت‌های شهرستان سرعین در بخش ورزش و علاقه‌مندی جوانان اظهار داشت: میزان مشارکت مردم در ورزش‌های همگانی خوب است، ولی تلاش می‌شود که میزان مشارکت بالاتر هم برود که در این راستا در صورت مساعدت اسپانسرها و بخش‌های خصوصی برنامه‌های همگانی بیشتری در سطح این شهرستان اجرا خواهد شد.

 وی با اشاره به امکانات ورزشی شهرستان سرعین تصریح کرد: در شهرستان در بعضی از ادارات و یا روستاها محیط ورزشی فراهم شده است تا در زمان‌های فراغت از امکانات ورزشی سالم استفاده کنند.

 رئیس اداره ورزش و جوانان سرعین خاطرنشان کرد: هر ورزشی در هر شهری طرف‌دارهای خاص خودش را دارد؛ ولی در شهرستان سرعین باوجود زیرساخت‌های موجود بیشتر جوانان از ظرفیت سالن فوتسال استفاده می‌کنند

انتهای خبر/ ش

اشتراک‌گذاری

  • نبود زمین فوتبال اصلی‌ترین مشکل ورزش سرعین

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
بیست‌ویک منهای شش