سبلان ما

پایگاه خبری تحلیلی

سبلان ما

سه‌شنبه 1 آبان 1403
  • گروه: فرهنگی
  • کد خبر: 68123
  • بازدید: 465
  • 1403/07/23 - 19:37:41

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نیر:

فضایل اخلاقی حضرت معصومه (س) الگوی دختران باشد

فضایل اخلاقی حضرت معصومه (س) الگوی دختران باشد

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نیر گفت: ولایت‌پذیری، شجاعت و داشتن علم و دانش از جمله فضایل اخلاقی حضرت معصومه (س) است که می‌تواند الگویی برای تمام دختران در هر زمانی باشد.

داود آذری‌فرددر گفتگو با خبرنگار فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی «سبلان ما»، ضمن تسلیت روز شهادت حضرت فاطمه معصومه (س) با اشاره به ویژگی و خصایص این بانوی بزرگ گفت: از خصوصیات بارز این بانوی بزرگ ولایت‌پذیری، شجاعت و داشتن علم و دانش است که این فضایل اخلاقی می‌تواند الگویی برای تمام دختران در هر زمانی باشد.

وی افزود: ولایی بودن حضرت معصومه(س) در تاریخ بی‌نظیر است  ایشان تا آخر عمر خود پیرو امام زمان خود بودند و بعد از انتخاب  امام رضا(ع) به ولیعهدی در زمان خلافت مامون عباسی به دنبال برادر خود از مدینه وارد ایران شدند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نیر تصریح کرد: حضرت معصومه (س) انسانی شجاع بودند که این خصیصه ایشان می‌تواند الگوی دختران ما باشد، چون در زمان خفقان خلفای عباسی احادیث زیادی از ایشان به ما رسیده است.

وی با اشاره به امین بودن حضرت معصومه (س) گفت: این بانوی بزرگ امین پدر بزرگوارشان بودند و بر اساس احادیث و روایات برادرش امام رضا (ع) را بسیار دوست داشتند با و جود این ویژگی‌ها و خصایص اخلاقی است که آن حضرت می‌تواند الگوی مناسبی برای دختران امروز باشند.


انتهای خبر/ ش

اشتراک‌گذاری

  • فضایل اخلاقی حضرت معصومه (س) الگوی دختران باشد

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
بیست‌وپنج به‌اضافه هشت