سبلان ما

پایگاه خبری تحلیلی

سبلان ما

سه‌شنبه 1 آبان 1403
  • گروه: اجتماعی
  • کد خبر: 68142
  • بازدید: 501
  • 1403/07/24 - 21:38:50

نماینده مردم اردبیل در مجلس:

اهمیت بیمه به دانش‌آموزان گوشزد شود

اهمیت بیمه به دانش‌آموزان گوشزد شود

نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی گفت: باتوجه‌به ارزش و اهمیت بیمه لازم است نسل جدید و آینده‌ساز کشور با جایگاه و نقش بیمه آشنا شوند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «سبلان ما»، احدبیوته شامگاه امروز در جلسه شورای هماهنگی مدیران و رؤسای بیمه استان اظهار داشت: صنعت بیمه یکی از صنعت‌های پیشرو در دنیا است که از لحاظ مختلف موردتوجه قرار گرفته و یک بخش بزرگ صنایع خدماتی را تشکیل می‌دهد که طی آن شرکت بیمه متعهد می‌شود که ضررهای احتمالی یک بیمه‌گذار را در صورت وقوع حادثه در یک دوره زمانی خاص، جبران نماید و یا خدمات مشخصی را به وی ارائه دهد.

وی افزود: وقتی کلمه صنعت در کنار بیمه قرار می‌گیرد نشان دهند جایگاه و اهمیت بیمه است و ما امروزه شاهد افزایش خدمات بیمه به مردم توسط شرکت‌های بیمه هستیم.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: شرکت‌های صنعت بیمه استان علاوه بر پرداخت ۱۰ درصد مالیات، خدمات اجتماعی مختلفی را به مردم استان اردبیل را هم ارائه می‌دهند که عواید آن در حوزه راه‌سازی، بهداشت و درمان، فرهنگی، اورژانس و آموزش‌وپرورش صرف می‌شود.

بیوته با تأکید بر فرهنگ‌سازی اهمیت بیمه در اقشار مختلف بخصوص دانش‌آموزان افزود: باتوجه‌به خدماتی که صنعت بیمه در حوزه آموزش‌وپرورش ارائه می‌دهد باید زمینه آموزش اهمیت بیمه در دانش‌آموزان فراهم شود تا نسل آینده‌ساز کشور وقتی به سن تکلیف اجتماعی رسیدند با قوانین و حقوق بیمه و اهمیت آن آشنا شوند.


انتهای خبر/ م

اشتراک‌گذاری

  • اهمیت بیمه به دانش‌آموزان گوشزد شود

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
سی منهای هشت