سبلان ما

پایگاه خبری تحلیلی

سبلان ما

سه‌شنبه 1 آبان 1403

نماینده مردم اردبیل در مجلس:

مسیر جدید گردشگری اردبیل گشایش می‌یابد

مسیر جدید گردشگری اردبیل گشایش می‌یابد

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس گفت: با تکمیل جاده ارجستان مسیر جدید گردشگری در اردبیل گشایش می‌یابد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «سبلان ما»، علی نیکزاد صبح امروز درباره جزئیات تعریض جاده ارجستان و گشایش مسیر جدیدی گردشگری به خبرنگاران گفت: با توجه به اهمیت مسیر ارجستان در بحث تردد و گردشگری، زیرسازی و آسفالت این مسیر در حال انجام است.

وی افزود: در حال حاضر سه کیلومتر از سرعین به بیله‌درق و سه کیلومتر نیز از بیله‎درق تا ارجستان در مرحله روکش آسفالت قرار دارد.

 نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین خاطرنشان کرد: زیرسازی و آسفالت راه ارجستان به اردبیل که به سه قسمت ۶ کیلومتر و وسط پنج کیلومتر و از اردبیل به سمت ارجستان هفت کیلومتر را شامل می‌شود، کار ارزشمندی است که با پیگیری اعتبارات ملی انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: از طریق اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای و پیگیری فرماندار سرعین عددی بالغ بر ۱۲۰ میلیارد تومان تا به امروز در پروژه راه ارجستان - سرعین - اردبیل صرف شده است.

 نیکزاد گفت: در این فصل کاری  مسیر سرعین به بیله‌درق و از بیله‌درق به ارجستان  ۶ کیلومتر در حال آسفالت‌ریزی است و قرار است تا پایان فصل کاری نیز از سمت بیله‌درق به سمت اردبیل  بالغ بر ۱۹ کیلومتر زیرسازی و روکش جاده ارجستان  به پایان برسد و در سال آتی نیز پنج کیلومتر باقی‌مانده نیز آسفالت و زیرسازی خواهد شد.

وی اضافه کرد: با تعریض مسیر ارجستان و قبل از فصل مسافر در سال آتی مسیر جدید گردشگری از سمت سرعین، بیله‌درق، ارجستان و اردبیل گشایش می‌یابد.

 مسیر ارجستان با پیگیری‌های مکرر و با تأمین اعتبار ۱۲۰ میلیاردتومانی از منابع ملی در حال تعریض است، این مسیر به دلیل تردد اهالی روستاهای مختلف و به‌ویژه توریستی بودن از اهمیت خاصی برخوردار بوده و می‌تواند بر رونق گردشگری در منطقه تأثیر بسزایی داشته باشد.

انتهای خبر/ ش

اشتراک‌گذاری

  • مسیر جدید گردشگری اردبیل گشایش می‌یابد

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
هفت منهای یک