سبلان ما

پایگاه خبری تحلیلی

سبلان ما

سه‌شنبه 1 آبان 1403
  • گروه: سیاسی
  • کد خبر: 68184
  • بازدید: 406
  • 1403/07/28 - 10:21:57

فرمانده و مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان اردبیل:

شهادت سنوار رژیم صهیونیستی را به جهنم می‌فرستد

شهادت سنوار رژیم صهیونیستی را به جهنم می‌فرستد

فرمانده و مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل تأکید کردند: اقدام سفاکانه جنایت‌کاران تروریستی را محکوم نموده و بر این باوریم که شهادت این فرماندهان دلاور، رژیم سفاک صهیونیستی را به قعر جهنم خواهد فرستاد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «سبلان ما»، فرمانده و مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت عباس علیه‌السلام استان اردبیل به مناسبت شهادت یحیی سنوار رئیس‌دفتر سیاسی حماس با صدور بیانیه‌ای ضمن محکومیت این جنایت تأکید کردند که شهادت این فرماندهان دلاور، رژیم سفاک صهیونیستی را به قعر جهنم خواهد فرستاد.

در بخشی از این بیانیه آمده است:
بسم رب الشهدا والصدیقین

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ و مَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

رژیم سفاک صهیونیستی در هنگامه شکست مفتضحانه برای جبران انزوای خود، به ترورهای هدفمند و مذبوحانه روی آورده است، غافل از آنکه روزبه‌روز بر رسوایی این رژیم جنایت‌کار و ضدبشری افزوده خواهد شد.

در ادامه این بیانیه تأکید شده است: ضمن عرض تسلیت شهادت مجاهد نستوه و خستگی‌ناپذیر یحیی سنوار رئیس‌دفتر سیاسی حماس به تمام آزادگان جهان، اقدام سفاکانه جنایت‌کاران تروریستی را محکوم نموده و بر این باوریم که شهادت این فرماندهان دلاور، رژیم سفاک صهیونیستی را به قعر جهنم خواهد فرستاد.

انتهای خبر/ م

اشتراک‌گذاری

  • شهادت سنوار رژیم صهیونیستی را به جهنم می‌فرستد

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
هفت به‌اضافه هفت