سبلان ما

پایگاه خبری تحلیلی

سبلان ما

سه‌شنبه 1 آبان 1403

انتظاراتی که محقق نشد؛

گلایه نماینده اردبیل از پزشکیان

گلایه نماینده اردبیل از پزشکیان

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین گفت: انتظار این بود که رئیس‌جمهور این محبت مردم اردبیل را جبران کند؛ اما حاصل نتیجه رأی مردم اردبیل به پزشکیان، نه وزیر و نه معاون وزیر شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «سبلان ما»، احد بیوته صبح امروز در جمع خبرنگاران در خصوص مطرح‌شدن افراد غیربومی برای استانداری اردبیل گفت: در اردبیل به پزشکیان رأی حداکثری داده شده، انتظار داشتیم در کابینه از بچه‌های اردبیل دیده بشود که نشد؛ انتظار داشتیم که در فهرست معاونت‌های وزرا نام اردبیلی‎ها باشد که نشد.

وی تصریح کرد: انتظار این بود که رئیس‌جمهور این محبت مردم اردبیل را جبران کند؛ اما حاصل نتیجه رأی مردم اردبیل به پزشکیان، نه وزیر و نه معاون وزیر شد!

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین تصریح کرد: گاهی در بحث استاندار اردبیل اسامی غیربومی مطرح می‎شود که طرح استاندار غیربومی اوج نامهربانی در حق اردبیل است.

 درحالی‌که استانداران دیگر استان‌ها در حال انتخاب و برخی استانداران منصوب شده‌اند، پیش‎تر ستاد مرکزی پزشکیان در اردبیل با تشکیل جلسه‌ای فهرست جامع ۱۳ نفره‌ای در استان، تهیه و به وزارت کشور ارسال کرد تا کار انتخاب را به وزارت کشور بسپارد؛ البته تجربه ثابت کرده است که استان اردبیل در سال‌های گذشته نیز چوب عدم وفاق را خورده است و در چنین مواقعی رویکرد مرکز آن است که کار را به افراد غیربومی بسپارد؛ بنابراین در صورت تحقق آن، بعضی افراد فهرست ۱۳ نفره در سطح معاون و یا مدیرکل به روی کار خواهند آمد.

در چند روز گذشته انتخاب استاندار اردبیل از داغ‌ترین اخبار فضای مجازی بوده و هرازگاهی چند خبر معرفی چهره‌ای خاص از اصلاح‌طلبان برای تصدی این پست شنیده می‌شود؛ ولی پس از گذشت چند ساعت این خبر نیز به جمع شنیده‌های قبلی می‌پیوندند.

اما آنچه که مهم است انتخاب فردی توانمند، شایسته و مردمی برای تصدی سمت استانداری اردبیل است تا اردبیل را به جایگاه اصلی در توسعه و عمران برساند.

انتهای خبر/ ش

اشتراک‌گذاری

  • گلایه نماینده اردبیل از پزشکیان

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
نه منهای هشت