سبلان ما

پایگاه خبری تحلیلی

سبلان ما

سه‌شنبه 1 آبان 1403
  • گروه: ورزشی
  • کد خبر: 68187
  • بازدید: 340
  • 1403/07/28 - 11:30:40

اخبار کوتاه ورزشی اردبیل را بخوانید؛

 جشن بزرگ ورزش در اردبیل برگزار شد

 جشن بزرگ ورزش در اردبیل برگزار شد

برای اولین بار در استان،جشن بزرگ تربیت بدنی و ورزش در اردبیل برگزار شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «سبلان ما»، هم‌زمان با هفته تربیت‌بدنی مسابقات مختلفی در اکثر رشته‌های ورزشی در سراسر استان برگزار شد.

همایش اسکیت در مشکین‌شهر برگزار شد

به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت‌بدنی و ورزش همایش اسکیت با شرکت علاقه‌مندان به این رشته ورزشی جذاب در سالن ورزشی الزهرا مشکین‌شهر با حضور مربیان، خانواده‌های ورزشکاران و کارکنان حوزه ورزش شهرستان برگزار شد.

شیوا قرآنی رئیس هیات اسکیت شهرستان مشکین‌شهر با اشاره به اینکه همایش اسکیت به‌منظور ترویج این رشته مفرح به شهروندان و علاقه‌مندان صورت گرفت، اضافه کرد: سال‌های اخیر اقبال ورزشکاران خردسال، نونهال و نوجوانان به رشته اسکیت بیشتر شده است و در این برنامه ورزشی نیز بیش از ۵۰ تن از علاقه‌مندان به اسکیت در رده‌های مختلف سنی حضور پیدا کردند.

اسکیت‌بازان و علاقه‌مندان به این رشته در رده‌های مختلف سنی به اجرای حرکات نمایشی پرداخته و در پایان این همایش به‌قیدقرعه به ۱۰ اسکیت‌باز به‌قیدقرعه جوایزی اهدا شد.


همایش پیاده‌روی با خانواده در مسیر ۷ کیلومتری دور دریاچه شورابیل برگزار شد

این همایش با شرکت شهروندان علاقه‌مند به ورزش و کارکنان اداره کل ورزش و جوانان اردبیل با شعار ایران قوی، ورزش قوی در محل رینگ پیاده‌روی شورابیل برگزار شد .

شرکت‌کنندگان در این همایش مسیر هفت کیلومتری دور دریاچه را در صبح پاییزی پیاده‌روی کردند و در پایان نیز با حضور مسئولان ورزشی و استانی به‌قیدقرعه به ۶۰ نفر از شرکت‌کنندگان اقلام ورزشی اهدا شد .


برای اولین‌بار در استان، جشن بزرگ تربیت‌بدنی و ورزش در اردبیل برگزار شد

باهدف معرفی استعدادهای ورزشی و تشویق جوانان به پیوستن به فعالیت‌های ورزشی جشن بزرگ تربیت‌بدنی و ورزش در اردبیل برگزار شد.

محمدعلی پهناور مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: هم‌زمان با آغاز هفته تربیت‌بدنی و ورزش جشن بزرگ تربیت‌بدنی و ورزش به همراه رژه ورزشکاران با تجهیزات ورزشی با حضور مسئولان کشوری و استانی در استادیوم تختی برگزار شد.

پهناور با بیان اینکه ورزش و تربیت‌بدنی یکی از عوامل مهمی است که می‌تواند مسئولیت و نقش افراد به‌ویژه قشر جوان را در جامعه متبلور و شکوفا کند افزود: در این جشن که برای اولین‌بار در استان اردبیل برگزار شد ۵۴ هیات ورزشی به همراه ورزشکاران، قهرمانان، داوران، مربیان و والدین حضور داشتند تا با نمایش فعالیت ورزشی خود به همراه تجهیزات و وسایل تمرینی پویایی و نشاط هیات های ورزشی آنان را شاهد باشیم.

در این جشن که با استقبال ورزشکاران و والدین آنان همراه بود موسیقی زنده، اجرای مراسم زورخانه‌ای و پهلوانی، اجرای تالو و دفاع شخصی نیز اجرا شد.


همایش پیاده‌روی عمومی در سرعین برگزار شد


همایش پیاده‌روی عمومی به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت‌بدنی و ورزش به همت اداره ورزش و جوانان شهرستان سرعین و هیات ورزش‌های همگانی این شهرستان برگزار شد.

این همایش با حضور گسترده مردم و مسئولین از جمله فرماندار فرمانده محترم ناحیه انتظامی و رؤسای ادارات در مسیر میدان دارایی تا مزار شهدای گمنام برگزار و در انتهای مراسم تعداد ۵۰ عدد جایزه از جمله دو دستگاه دوچرخه کارت هدیه بین شرکت‌کنندگان از طرف اداره ورزش و جوانان توزیع شد.


انتهای خبر/ م

اشتراک‌گذاری

  •  جشن بزرگ ورزش در اردبیل برگزار شد

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
شانزده منهای چهار