سبلان ما

پایگاه خبری تحلیلی

سبلان ما

سه‌شنبه 1 آبان 1403
  • گروه: سیاسی
  • کد خبر: 228
  • بازدید: 28,278
  • 1403/07/02 - 14:45:40

ستاد انتخاباتی استان اردبیل تهیه کرد؛

لیست بلند بالای گزینه های استانداری اردبیل

لیست بلند بالای گزینه های استانداری اردبیل

اعضای ستاد انتخاباتی در استان اردبیل پس کش قوس‌های فراوان به لیست بلندبالایی از گزینه‌های تصدی استانداری اردبیل رسیدند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «سبلان ما»، درحالی‌که استانداران دیگر استان‌ها در حال انتخاب و برخی استانداران منصوب شده‌اند گروه‌های مختلف سیاسی اردبیل هنوز در حال تهیه فهرست هستند.

ستاد مرکزی پزشکیان در اردبیل با تشکیل جلسه‌ای فهرست بلندی بالای از افراد را تهیه کرده‌اند که عدد آن به بیش از انگشتان دست رسیده و کار انتخاب را به وزارت کشور سپرده‌اند.

در جلسه‌ای که با حضور رئیس ستاد مرکزی، معاونان، رؤسای ستادهای شهرستانی و مردمی و اعضای شوراهای سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی ستاد دکتر پزشکیان برگزار شده، لیست جامع ۱۳ نفره ستاد انتخاباتی در استان، تهیه و به وزارت کشور ارسال شده است.

این فهرست ۱۳ نفره گاهی توسط همین افراد فهرست در استوری‌ها کم‌وزیاد می‌شود و افراد به یاران ویژه و معمولی تقسیم می‌شوند.

عده‌ای از فعالین ستادها نیز عدم وفاق در ارائه فهرست و حرکت لاک‌پشتی برای رسیدن به فرد جامع‌الشرایط را مورد انتقاد قرار داده و در صفحات مجازی خود از کم‌کاری‌ها و دست‌دست کردن سیاسیون گلایه‌های شدید دارند.

اما از تهران خبر می‌رسد رویکردی در ستاد مرکزی پزشکیان برای استان‌هایی نظیر اردبیل وجود دارد که استفاده از چهره‌های غیربومی است؛ بنابراین در صورت تحقق آن، بعضی افراد لیست ۱۳ نفره در سطح معاون و یا مدیرکل به روی کار خواهند آمد.

استان اردبیل در سال‌های گذشته چوب عدم وفاق را خورده است و این بار هم به نظر می‌رسد اختلاف‌نظر بر سر گزینه استانداری این پیام را به مرکز مخابره کند که برای استان اردبیل از مرکز تصمیم‌گیری شود!



انتهای خبر/ م

اشتراک‌گذاری

  • لیست بلند بالای گزینه های استانداری اردبیل

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
پنج به‌اضافه دو