سبلان ما

پایگاه خبری تحلیلی

سبلان ما

سه‌شنبه 1 آبان 1403
  • گروه: اجتماعی
  • کد خبر: 22
  • بازدید: 9,311
  • 1403/06/18 - 08:15:01

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار اردبیل خبر داد:

سفر ۲۲۵ هزار مسافر به اردبیل

سفر ۲۲۵ هزار مسافر به اردبیل

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار اردبیل گفت: بر اساس آمارهای به‌روز و دقیق در تعطیلات آخر صفر امسال تعداد ورود گردشگران شهر اردبیل به بیش از ۲۲۵ هزار نفر رسید.

علیرضا علیزاده اقدم در گفتگو با خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «سبلان ما»، در خصوص آخرین وضعیت سفرها و آمار گردشگران در شهرستان اردبیل اظهار داشت: بر اساس آمارهای به‌روز و دقیق تعداد گردشگرانی که در سیستم جانا به ثبت رسیده‌اند به ۲۲۵ هزار و ۴۵۰ نفر رسیده است.

 
 وی تصریح کرد: این آمار تنها مربوط به مسافران ثبت شده در سیستم جانا بوده و ممکن است تعداد واقعی گردشگران استان اردبیل به دلیل عدم ثبت برخی از مسافران در این سیستم بیش از این آمار باشد.
 
 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار اردبیل با تأکید بر اهمیت توسعه زیرساخت‌های گردشگری استان اردبیل خاطرنشان کرد: این حجم از گردشگران نشان‌دهنده جایگاه ویژه استان اردبیل در حوزه گردشگری است و ضرورت دارد که امکانات رفاهی و خدماتی برای مسافران و گردشگران، بیشتر گسترش یابد تا بتوانیم در آینده پذیرای تعداد بیشتری از علاقه‌مندان به این منطقه زیبا و دیدنی باشیم.
 
 وی به نقش گردشگری در رونق اقتصادی استان اردبیل اشاره کرد و افزود: حضور گسترده گردشگران می‌تواند به توسعه کسب و کارهای محلی و افزایش درآمدهای استانی کمک کند و مسئولان باید برنامه‌ریزی‌های دقیقی برای استفاده بهینه از این فرصت‌ها داشته باشند.

انتهای خبر/ ش

اشتراک‌گذاری

  • سفر ۲۲۵ هزار مسافر به اردبیل

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
نوزده منهای شش