سبلان ما

پایگاه خبری تحلیلی

سبلان ما

چهارشنبه 2 آبان 1403
  • گروه: سیاسی
  • کد خبر: 68247
  • بازدید: 98
  • 1403/08/02 - 13:59:46

جانشین فرمانده سپاه استان اردبیل:

جامعه اسلامی سالم و قدرتمند باید محقق شود

جامعه اسلامی سالم و قدرتمند باید محقق شود

جانشین فرمانده سپاه استان اردبیل گفت: باید تلاش کنیم به جایگاه و جامعه اسلامی سالم و قدرتمند دست یابیم.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «سبلان ما»، سرهنگ شکر عبدی ظهر امروز در دوازدهمین جشنواره مالک‌اشتر ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سرعین با بیان اینکه راه اصلی پیروزی در برابر توطئه‌های دشمنان ایستادگی و مقاومت است، اظهار داشت: دستاوردهای هسته‌ای عزت، اقتدار علمی کشور و دانشمندان این مرزوبوم است که در نهایت به عصبانیت دشمنان منجر می‌شود.

وی افزود: به لطف پروردگار در تمامی زمینه‌های علمی و غیره پیشرفت فراوانی داشتیم که در جهت حفظ و ارزشمندی نظام مقدس جمهوری اسلامی باید قدردان این پیشرفت‌ها و این بزرگواران باشیم و تمام تلاش خود را انجام دهیم تا به آرمان‌های اصلی انقلاب اسلامی دست یابیم.

جانشین فرمانده سپاه استان اردبیل تصریح کرد: ما از جامعه اسلامی که حضرت امام خمینی (ره) فرمودند فاصله زیادی داریم و باید تلاش کنیم به این جایگاه و جامعه اسلامی سالم و قدرتمند دست یابیم و متوجه باشیم این امنیت و آسایشی که امروز داریم به برکت خون‌های ریخته شده برای این نظام مقدس است.

 وی با اشاره به استیصال کشورهای مطرح عربی در جنگ اعراب و اسرائیل و شکست مفتضحانه آنان گفت: این کشورها با جمع‌آوری ۲۸۰ هزار سرباز و به‌کارگیری تمامی امکانات خود، سه روزه مغلوب رژیم منفور صهیونیستی شدند.

  عبدی اضافه کرد: ایران اسلامی با رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری، این رژیم کودک کش و اربابانش را چنان دگرگون کرده که دیدیم در یک نمونه، عملیات وعده صادق ۱ و ۲ علی‌رغم وجود سپرهای حفاظتی کشورهای قدرتمند جهان و گنبد آهنین رژیم جعلی صهیونیستی، باصلابت تمام و با موشک‌های نقطه زن اهداف موردنظر را در هم کوبیدیم.

انتهای خبر/ ش

اشتراک‌گذاری

  • جامعه اسلامی سالم و قدرتمند باید محقق شود

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
هشت منهای دو