یکشنبه 1403/04/17 04:38 اردبیل

دمای هوای امروز: 22 درجه سلسیوس

خبر های امروز: 3
1403-04-14 12:43 - شماره خبر : 103779 0
رئیس هیأت روستایی استان اردبیل خبر داد:

تجهیز ۱۲۰ خانه ورزش روستایی در اردبیل

رئیس هیأت روستایی استان اردبیل گفت: با تمام قوا جهت توسعه ورزش در روستاها و تحقق عدالت اجتماعی تلاش می‌کنیم و در این راستا نیز ۱۲۰ خانه ورزش روستایی در استان تجهیز شده و چهار زمین مینی چمن در حال ساخت است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سبلان ما»، علی تقی‌زاده امروز در جمع خبرنگاران در خصوص آخرین وضعیت برخورداری روستاهای استان اردبیل از سالن ورزشی و زمین مینی چمن بیان داشت: در حال حاضر بیش از ۴۰ روستای استان از نعمت سالن ورزشی و زمین مینی چمن برخوردار است که تلاش می‌شود، این تعداد افزایش یابد.

وی ادامه داد: با تمام قوا جهت توسعه ورزش در روستاها، بر اساس سند توسعه روستایی و تحقق عدالت اجتماعی و بهره‌مندی همه مناطق کشور از امکانات و تجهیزات ورزشی، تلاش می‌کنیم و در این راستا نیز ۱۲۰ خانه ورزش روستایی در استان اردبیل تجهیز شده است .
رئیس هیأت روستایی استان اردبیل با اشاره به ساخت چهار پروژه زمین چمن مصنوعی مینی‌فوتبال روستایی در شهرستان اردبیل ادامه داد: مراحل ساخت و بهره‌برداری از این پروژه‌های چمن مصنوعی مینی‌فوتبال روستایی اردبیل باهمت و تلاش مهندسان و پیمانکاران اداره کل ورزش و جوانان استان به‌سرعت در حال انجام است و این پروژه‌ها در هفته دولت امسال تحویل داده می‌شود.
 وی افزود: این چهار پروژه چمن مصنوعی مینی‌فوتبال در روستاهای گرجان، نوشهر، سلطان‌آباد و گندیشمین در شهرستان اردبیل هم‌زمان در حال اجرا است و این پروژه‌ها با تأمین اعتبارات لازم از ردیف اعتبارات نمایندگان استان و ملی و استانی در هفته دولت امسال به بهره‌برداری رسیده و در اختیار جامعه ورزش روستایی قرار خواهد گرفت.
  تقی‌زاده تصریح کرد: جامعه فاخر روستایی حق برخورداری از بهترین‌ها را دارد که در این راستا تلاش‌ها با جدیت کامل ادامه دارد.

 انتهای خبر /

https://www.sabalanema.ir/short/4zR3B
اخبار مرتبط
تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر:
آخرین اخبار
  • مشاهده بیشتر