یکشنبه 1403/04/17 04:33 اردبیل

دمای هوای امروز: 22 درجه سلسیوس

خبر های امروز: 3
1403-03-22 21:10 - شماره خبر : 103498 0
فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل:

پل شهید رئیسی اردبیل مهرماه به بهره‌برداری می‌رسد

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: باتوجه‌به تلاش شبانه‌روزی نیروهای خدوم در پروژه عظیم پل شهید رئیسی در اردبیل، انتظار می‌رود این پروژه بزرگ تا اواخر مهرماه به بهره‌برداری برسد.

 به گزارش خبرنگار اقتصادی «سبلان ما»، سردار غلامحسین محمدی اصل عصر امروز در بازدید از ۶ کارگاه اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی اردبیل و بازدید از پل رئیسی در اردبیل اظهار داشت: رونق کارگاه‌های اقتصاد مقاومتی در توسعه پایدار و رونق استان اردبیل مهم و ضروری است.


 وی افزود: در این ۶ واحدی تولیدی از طریق وامی که بسیج سازندگی پرداخت کرده است، برای ۱۵۰ نفر اشتغال‌زایی مستقیم و برای ۳۰۰ نفر نیز اشتغال‌زایی غیرمستقیم ایجاد شده است.

 فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل تصریح کرد: واحدی تولیدی تشک، روغن‌ترمز، بسته‌بندی عسل و قطعات شیرآلات و سیبک قطعات ایران‌خودرو در اردبیل از جمله کارگاه‌هایی هستند که جوانان با بهره‌گیری از علم و مهارت تولیدات بسیار باکیفیتی را روانه بازار می‌کنند.

وی در خصوص آخرین وضعیت پل شهید رئیسی در اردبیل گفت: کسی تصور نمی‌کرد که در کمتر از یک سال این پروژه عظیم تحویل داده شود؛ اما با توان نیروهای بومی و تلاش شبانه‌روزی این زحمت‌کشان خدوم، احتمالاً این پل تا اواخر مهرماه به بهره‌برداری برسد.

محمدی اصل تصریح کرد: در پل شهید رئیسی اردبیل ۵۰۰ نفر از نیروهای بومی مشغول فعالیت هستند.

 انتهای خبر/ 

https://www.sabalanema.ir/short/NE9RX
اخبار مرتبط
تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر:
آخرین اخبار
  • مشاهده بیشتر