یکشنبه 1403/04/17 04:13 اردبیل

دمای هوای امروز: 22 درجه سلسیوس

خبر های امروز: 3
1403-03-22 10:11 - شماره خبر : 103489 0
امام‌جمعه اهل‌تسنن شهر هشجین:

مشارکت در انتخابات قدرت ملی را افزایش می‌دهد

امام‌جمعه اهل‌تسنن شهر هشجین گفت: با انتخاب اصلح و حضور حداکثری در انتخابات ریاست‌جمهوری می‌توان شاهد پیشرفت قوی و چشمگیر در اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی ایران و افزایش قدرت ملی در سطح بین‌المللی بود.

حکمت‌الله رمضانی در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «سبلان»، به اهمیت حضور حداکثری در انتخاب در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: اهمیت حضور حداکثری در انتخابات در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی به‌عنوان یک اتفاق مهم و حماسه‌ساز تاریخی خواهد بود و حضور مردم در پای صندوق‌های رأی، چشمان دشمنان حال و آینده این نظام مقدس کور خواهد شد و دیگر استکبار و قدرت‌های جهانی قادر به تعرض به این کشور نخواهد داشت؛ به‌شرط اینکه انسانی مؤمن، میهن‌دوست و مردم‌خواه به‌عنوان رئیس‌جمهور انتخاب شود.
وی ادامه داد: رئیس‌جمهور به‌عنوان صدای مردم باید تمام تلاش خود در جهت رفع مشکلات مردم انجام دهد و در انجام کارهای خود تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد.

 
امام‌جمعه اهل‌تسنن شهر هشجین به مسئله مهم اخلاق انتخاباتی و رعایت صداقت در معرفی برنامه‌ها و عدم دادن وعده‌های بزرگ به مردم اشاره کرد و بیان داشت: آن دسته از افراد کاندیداها که توسط شورای نگهبان تأیید شده‌اند؛ باید این را بدانند در جریان تبلیغات انتخاباتی مردم را با وعده‌ها و سخنان پوچ و دروغ راضی نکرده و با کلام منطقی، درست و با حفظ صداقت برنامه‌های خود را ارائه کنند.

وی اضافه کرد: تمام منتخبین بدانند که به رقیبان خود توهین و اهانت نکنند؛ زیرا که این خارج از اخلاق انتخاباتی بوده و جایگاه آن شخص نیز به زیر سؤال می‌رود.

 رمضانی به اهمیت انتخابات ریاست‌جمهوری اشاره کرد و گفت: جایگاه ریاست‌جمهوری در رفع مشکلات اقتصادی، اجتماعی، کار و رفاه و معیشت مردم از اهمیتی بالا برخوردار بوده به‌طوری‌که با انتخاب درست و اصلح می‌توان شاهد پیشرفت قوی و چشمگیر در انجام این اهداف بود.

وی تأکید کرد: ریاست‌جمهور در جایگاه اول به‌عنوان خادم ملت و مردم تعیین شده است، پس باید شخص منتخب مردم به‌عنوان رئیس‌جمهور در رفع مشکلات در تمام زمینه‌ها نهایت تلاش خود را بکند.

خبر از: سید عباس جوادپور 

 انتهای خبر/

https://www.sabalanema.ir/short/4kR18
اخبار مرتبط
تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر:
آخرین اخبار
  • مشاهده بیشتر