یکشنبه 1403/04/17 04:47 اردبیل

دمای هوای امروز: 22 درجه سلسیوس

خبر های امروز: 3
1403-04-14 07:41 - شماره خبر : 103771 0
امام جمعه اردبیل:

انتخابات حداکثری مانور قدرت ایران است

امام جمعه اردبیل گفت:حضور در انتخابات صرفاً تنها به معنای انتخاب یک فرد نیست، بلکه نمایش اقتدار، عزت کشور و مانور قدرت ایران است.

به گزارش خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «سبلان ما»،آیت الله سید حسن عاملی امروز  شب  پنجشنبه در گفتگوی زنده با  شبکه سبلان، درباره تأثیر حضور حداکثری در انتخابات، اظهار داشت: مسئله حضور در انتخابات صرفاً تنها به معنای انتخاب یک فرد نیست؛ بلکه نمایش اقتدار و عزت کشور، مانور قدرت و مأیوس کردن دشمنان است.

 سرنوشت نسل‌های آینده هم به حضورامروز ما در انتخابات بستگی دارد

 وی با بیان اینکه دشمن خود را برای ضربه‌زدن به کشور ما آماده است، بیان داشت: حضور در پای صندوق رأی مانور قدرت است، به‌گونه‌ای که هروقت ضعف از خود نشان دهیم آنگاه دشمن به سمت ما حمله خواهد کرد؛ ولی اگر قدرتمند ظاهر شویم، قطعاً دشمن پا پس‌کشیده و عقب می‌رود.

 امام‌جمعه اردبیل تصریح کرد: امنیت و سرنوشت ما، حتی سرنوشت نسل‌های آینده نیز بستگی به حضور و شرکت ما در انتخابات دارد و شرکت‌نکردن در انتخابات مشابه کسی است که می‌بیند که خانه‌اش در خطر است؛ ولی مقابل دشمن غدار بی‌رحم که به هیچ‌چیزو هیچ‌کس رحم نمی‌کند و حرمت‌ها را نگه نمی‌دارد از خود ضعف نشان دهد؛ این فرد با این ضعف خیانت بزرگی هم در حق خود و هم در حق خانواده‌اش انجام داده است، اینجا در چنین شرایطی است که اگر فردی بگوید رأی‌دادن مثل نماز واجب است حرف بعیدی نزده است.

 وی اضافه کرد: اگر بگویند اهمیت رأی‌دادن حتی در مواقعی از نمازخواندن هم بیشتر است بی‌راه نگفته‌اند، چراکه در نماز ارتباط باخدا مطرح است که به ارتباط شخص باخدا مربوط است؛ اما رأی، تعیین‌کننده خون و سرنوشت انسان‌ها و مقدرات کشور را رقم می‌زند.

اگر کسی رای ندهد فردا مدیون یک ملت است 

 عاملی خاطرنشان کرد: در شرایطی که دشمن بارها ثابت کرده‌اند که به هیچ پیمانی پایبند نیست و در برجام چقدر ما التزام یک‌طرفه انجام دادیم و چقدر به خودمان ضرر زدیم؛ اما دشمن حاضر نشد حتی به یک‌بند از برجام عمل کند اگر چنین موجودی به کشور ما دست پیدا کند با سرنوشت مملکت ما بازی خواهد کرد.

 وی گفت: هرکسی صدای مرا می‌شنود بداند که در طول عمر کمتر فرصت این چنینی برای ادای دِین به کشور و مملکت به دست می‌آید اصلاً در مسئله شرکت در انتخابات مسئله جناحی و سیاسی مطرح نیست اگر کسی درشرکت در انتخابات کوتاهی کند، در دِین ملی و دینی کوتاهی کرده است معلوم می‌شود که این فرد اصلاً عِرق ملی و بصیرت ندارد و برای همین است که با بی‌اعتنایی فقط تماشا می‌کند چه بر سر کشور می‌آید.

امام‌جمعه اردبیل تصریح کرد: اگر امروز از امپراطوری بزرگ ایران فقط ۴۰ درصد باقی‌مانده است دلایل اصلی این اتفاق به حاضر نبودن مردم در صحنه، نداشتن یک رهبر توانا و سهیم نبودن ایران در تحولات علمی دنیا برمی‌گردد؛ اما جمهوری اسلامی در تحولات علمی شاهکار کرده است در همه عرصه‌ها، سنگرهای علمی را فتح کرده است.

وی اضافه کرد: من به عنوان کارشناس دینی می‌گویم هر کسی که صدای مرا می‌شنود اگر کسی در شرکت در انتخابات کوتاهی کند و از این طریق به کشور صدمه بخورد خطری پیش آید فردا روز مدیون یک ملت است .

باید از داشته‌هایمان صیانت کنیم 

عاملی ادامه داد: دشمن از زمین‌وزمان می‌گوید که در این انتخابات شرکت نکنید، مبادا از روی هوا هوس به حرف دشمن گوش کنید .

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل با یادآوری قتل و عام نصف ایرانیان توسط قحطی ایجاد شده توسط بریتانیا، اظهار داشت: بروید تاریخ را ببینید از جمعیت ۲۰ میلیونی ایران، ۱۰ میلیون نفر قتل و عام شدند، آیا گوش‌کردن به حرف باعث و بانیان این قتل و عام خجالت‌آور نیست؟ گوش‌کردن به حرف دشمن غداری که از دستانش خون جوانان ما می‌چکد یک مصیبت بزرگ است

وی گفت: همیشه این فرصت برای کشور پیش نمی‌آید؛ فرصت پیشرفت ایران در همه عرصه‌ها که اکنون توسط جمهوری اسلامی پدیده آمده و ملت خود با رأی، سرنوشت خود را تعیین می‌کند به‌سادگی به دست نیامده است و باید با حضور حداکثری از داشته‌هایمان صیانت کنیم.

 انتهای خبر/

 

https://www.sabalanema.ir/short/4ZJRk
اخبار مرتبط
تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر:
آخرین اخبار
  • مشاهده بیشتر