یکشنبه 1403/04/17 04:23 اردبیل

دمای هوای امروز: 22 درجه سلسیوس

خبر های امروز: 3
1403-04-14 09:24 - شماره خبر : 103776 0
رئیس اداره صمت شهرستان سرعین خبرداد:

راه‌اندازی پرسرعت‌ترین خط تولید آب‌معدنی در سرعین

رئیس اداره صمت شهرستان سرعین گفت: شرکت آب‌های معدنی پاک آب سبلان در جهت انطباق خود با استانداردها و فنّاوری‌های روز مجهز است و هم اینک یکی از پرسرعت‌ترین خطوط بسته‌بندی آب‌معدنی را در کشور دارد.

 فردین پناهی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سبلان ما»،  با اشاره به اهمیت صنعت و معدن گفت: معادن تأمین‌کننده مواد اولیه موردنیاز اکثر صنایع بوده و معدن بازیگر مهم نقش خودکفایی ایران در عرصه صنعت و اقتصاد است؛ بنابراین شایسته است در سالی که در سایه رهنمودهای ارزشمند مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) با عنوان جهش تولید با مشارکت مردم نام‌گذاری شده است، توجه به تأکیدات ایشان مبنی بر زدودن آثار اقتصاد در سایه نفت و جایگزینی معدن با نفت از اهمیت ویژه‌تری برخوردار شود.

وی در ادامه به بزرگ‌ترین شرکت تولید قطعات بتنی اشاره کرد و افزود: شرکت نوین سبک‌ساز سبلان (آراکس) از سال ۱۳۸۵ فعالیت خود را در زمینه تولید قطعات بتنی با استفاده از ماشین‌آلات تمام‌اتوماتیک آلمانی با نام تجاری " آراکس" آغاز نموده است. با راه‌اندازی این واحد تولیدی، برای اولین‌بار در کشور امکان تولید محصولات بتنی به‌صورت پرس خشک و با استفاده از بتن با نسبت آب به سیمان پایین به وجود آمد.

رئیس اداره صمت شهرستان سرعین در ادامه توضیح و معرفی شرکت نوین سبک‌ساز سبلان گفت: این شرکت توانایی تولید کف‌پوش بتنی جهت استفاده در معابر پیاده‌رو و معابر ترافیکی را دارا است و امکان تولید محصولات به‌صورت دولایه و همچنین تولید کف‌پوش‌های بتنی در رنگ‌های مختلف و مولتی کالر و یا به‌صورت واش بتن پرسی از دیگر مزایای تولیدات این شرکت است.

  پناهی با معرفی یکی دیگر از مراکز تولیدی‌های مطرح گفت: کارخانه واتا در استان اردبیل در فاصله ۱۰ کیلومتری جاده سرعین به پیست اسکی آلوارس احداث شده است. این کارخانه در سال ۱۳۸۱ تأسیس و در حال حاضر با ۱۵۰ نفر کارکنان که حدود ۶۵ درصد آنها را افراد با تحصیلات عالی تشکیل می‌دهد، به‌صورت ۲۴ ساعته در حال انجام فعالیت است .

  وی ادامه داد و افزود: شرکت آب‌های معدنی پاک آب سبلان در جهت انطباق خود با استانداردها و فنّاوری‌های روز مجهز است و هم اینک یکی از پرسرعت‌ترین خطوط بسته‌بندی آب‌معدنی را در کشور دارد.

انتهای پیام

https://www.sabalanema.ir/short/4AWqE
اخبار مرتبط
تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر:
آخرین اخبار
  • مشاهده بیشتر