یکشنبه 1403/04/17 04:03 اردبیل

دمای هوای امروز: 22 درجه سلسیوس

خبر های امروز: 3
1403-04-14 11:57 - شماره خبر : 103778 0
نماینده مردم خلخال و کوثر:

مشارکت حداکثری ایران را قوی‌تر می‌کند

نماینده مردم خلخال و کوثر گفت: رأی هر شخص در سرنوشت کشور تأثیر بسزایی داشته و هرچه پررنگ‌تر و قوی‌تر در صحنه انتخابات شرکت کنیم رأی ما پیامی قوی‌تر برای دنیا خواهد داشت.

وحید کنعانی در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «سبلان ما»، ضمن دعوت از مردم شهیدپرور خلخال برای حضور در انتخابات به اهمیت بالای انتخابات اشاره کرد و گفت: انتخابات امروز به‌عنوان یک تکلیف، وظیفه شرعی و ملی است و مردم شریف خلخال در حماسه هشت تیرماه در پای صندوق‌های رأی حضور یافتند که این خود پیامی مبنی بر حضور در تمامی عرصه‌های مهم کشور است.

وی ادامه داد: از تمام مردم شهرستان خلخال و کوثر این درخواست را دارم که در انتخابات شرکت کرده و وفاداری خود به مردم و انقلاب را بیش از گذشته به عرصه نمایش بگذارند؛ مردم خلخال و کوثر بار دیگر در انتخابات ۱۵ تیرماه نیز شرکت کرده، تا وحدت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را تثبیت کنند.

نماینده مردم خلخال و کوثر در ادامه به مولفه‌های فرد اصلح برای جایگاه ریاست‌جمهوری پرداخت و اظهار کرد: یکی از مولفه‌های مهم در انتخاب فرد اصلح داشتن روحیه عدالت‌محوری است؛ امروز شخصی باید در رأس مدیریت اجرائی کشور قرار بگیرد که دارای صداقت بوده و از دادن وعده‌های پوشالی دوری کند.

وی در ادامه وفاداری به انقلاب، نظام مقدس جمهوری اسلامی و رهبری معظم را از دیگر مؤلفه فرد اصلح دانست و افزود: فردی را باید انتخاب کرد تا طعم فقر را چشیده باشد و در عرصه‌های دشوار در مبارزه با فساد دارای روحیه جهادی، انقلابی، پرکاربرد و بوده و این روحیه را برای خود یک تکلیفی مهم فرض کند.

 نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس به اصل ۶ قانون اساسی مبنی بر تأکید آرای عمومی برای اداره امور کشور پرداخت و گفت: هر کشوری با حضور حداکثری مردم، به‌نوعی خود را در برابر تهاجمات دشمن و دیگر آسیب‌های اجتماعی واکسینه می‌کند، فلذا رأی هر شخص در سرنوشت کشور تأثیر بسزایی داشته و هرچه پررنگ‌تر و قوی‌تر در صحنه انتخابات شرکت کنیم رأی ما پیامی قوی‌تر برای دنیا خواهد داشت.

وی در ادامه گفت: هر رأی مردم نقش بسزایی در توسعه جامعه داشته و علاوه بر بالارفتن سطح اعتماد عمومی در جامعه، اقتدار و صلابت نظام با رأی مردم تأمین خواهد شد.

 کنعانی در پایان به رعایت تقوای سیاسی و عدم دامن‌زدن به اختلافات در انتخابات پرداخت و افزود: متأسفانه تقوای سیاسی حلقه مفقوده در انتخابات بوده به‌طوری‌که اخلاق‌مداری و رعایت تقوا یکی از شاخصه‌های مهم در انتخابات است؛ بنابراین سلامت در انتخابات از اهمیت بالایی برخوردار بوده و نباید فضای انتخابات به فضای دروغ و تهمت به دیگران تبدیل شود.

انتهای خبر/

https://www.sabalanema.ir/short/Nj85d
اخبار مرتبط
تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر:
آخرین اخبار
  • مشاهده بیشتر