یکشنبه 1403/04/17 04:03 اردبیل

دمای هوای امروز: 22 درجه سلسیوس

خبر های امروز: 3
1403-04-13 19:29 - شماره خبر : 103766 0
رئیس دانشگاه آزاد شهرستان سرعین:

هر رأی سرنوشت انتخابات را تغییر می‌دهد

رئیس دانشگاه آزاد شهرستان سرعین گفت: هر رأی می‌تواند سرنوشت انتخابات را تغییر دهد و قطعاً شرکت‌نکردن در انتخابات یعنی سپردن حق قانونی به دیگران تا آنها هرطور که بخواهند برای ما تصمیم بگیرند.

عباس میرزائی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سبلان ما»، با اشاره به اهمیت انتخابات گفت: انتخابات در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عرضه حضور و مشارکـت فعالانه مـردم در تعییـن سرنوشـت جامعه و فرصت سهیم بودن در آینده و ساختن کشوری قوی و آباد است.

 وی افزود: حضور مردم در پای صندوق‌های رأی کمک می‌کند تا بتوانیم با افزایش مشارکت در انتخابات، قدرت نظام جمهوری اسلامی را نشان دهیم و هم اینکه با جدیت تلاش کنیم انتخاب اصلح داشته باشیم.

 رئیس دانشگاه آزاد شهرستان سرعین گفت: در انتخاب دور دوم ریاست‌جمهوری دقت لازم داشته باشیم تا کشور را به دست فرد اصلح بسپاریم که این فرد باید مؤمن، انقلابی، دارای مواضع ضداستکباری و ادامه‌دهنده راه حضرت امام (ره)، شهید رئیسی و حقیقتاً انعکاس‌دهنده فضائل این ملت بزرگ باشد. 

 وی تصریح کرد: به یاری پروردگار متعال با حضور و حماسه‌آفرینی شما عزیزان در پای صندوق‌های رأی، جمعه ۱۵ تیرماه مانند دور اول به روزی ماندگار و پر افتخار برای ملت ایران و مایه سرشکستگی و نومیدی برای دشمنان نظام اسلامی تبدیل خواهد شد. 

 میرزائی گفت: ما اساتید دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی و پژوهشی شهرستان ضمن اعلام‌حضور فعال در انتخابات دور دوم ریاست‌جمهوری و گزینش نامزدهای اصلح در ساعات اولیه رأی‌گیری، از آحاد مردم و هم‌وطنان عزیز و فهیم، خصوصاً اساتید، دانشجویان و جامعه دانشگاهی کشور و همچنین رأی اولی‌ها دعوت می‌کنیم تا با حضور گرم در پای صندوق‌های رأی و انجام فریضه جهاد تبیین به‌منظور همراه‌سازی چهره‌به‌چهره نزدیکان، دوستان و آشنایان به تعالی کشور، تعیین سرنوشت جامعه، اصلاح نابسامانی‌ها، رفع مشکلات و پیگیری مطالبات و آرمان‌ها از مسیر کنشگری فعال در انتخابات مدد رسانده و نقش‌آفرینی کنند. 

وی با بیان اینکه هر رأی یک ایرانی، یک قدم عقب‌نشینی دشمن را به همراه دارد، بیان داشت: هر رأی می‌تواند سرنوشت انتخابات را تغییر دهد از این رو نباید از حق تعیین سرنوشت کشور را که مردم ایران در قالب انتخابات به دست آورده اند دست‌کم گرفت و در واقع رای ندادن به معنای استفاده نکردن از این رأی و سپردن این حق به دست دیگران است. 

 خبر از:  حسن حنیفی 

 انتهای خبر/ 

https://www.sabalanema.ir/short/V17oG
اخبار مرتبط
تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر:
آخرین اخبار
  • مشاهده بیشتر