یکشنبه 1403/04/17 04:58 اردبیل

دمای هوای امروز: 22 درجه سلسیوس

خبر های امروز: 3
1403-04-14 10:09 - شماره خبر : 103777 0
استاندار اردبیل خبر داد:

پرداخت بخشی از مطالبات گندمکاران اردبیلی

استاندار اردبیل در توئیتی اعلام کرد: بیش از ۱ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان برای پرداخت مطالبات گندم‌کاران زحمت‌کش استان اردبیل تأمین شده و ان‌شاءالله بخشی از مطالبات هر کشاورز، مستقیماً به حسابش واریز خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سبلان ما»، سید حامد عاملی طی پیامی در شبکه اجتماعی توئیتر از پرداخت بخشی از مطالبات گندم‌کاران زحمت‌کش استان اردبیل خبر داد.

 در متن توئیت استاندار اردبیل آمده است: خوشبختانه بیش از ۱ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان برای پرداخت مطالبات گندم‌کاران زحمت‌کش استان اردبیل تأمین گردید؛ ان‌شاءالله فردا بخشی از مطالبات هر کشاورز، مستقیماً به حسابش واریز خواهد شد.


این توئیت در شامگاه ۱۳ تیرماه زده شده و با این حساب امروز بخشی از مطالبات گندم‌کاران اردبیلی به‌حساب آنها پرداخت خواهد شد.

 



پرداخت بخشی از مطالبات گندمکاران اردبیلی

با توجه به اینکه پرداخت به‌موقع مطالبات «گندم‌کاران»، نقش اساسی در رغبت این کشاورزان به تولید این محصول استراتژیک دارد، می‌طلبد که همواره  این پرداخت‌ها به‌هنگام و به‌موقع انجام شود. 

 گندمگاران بازیگران اصلی در موضوع خودکفایی گندم هستند که باید همواره حمایت شوند، فلذا فعالان این حوزه برای رفع دغدغه‌های خود از دولت  توجه بیشتری را می‌خواهند.

انتهای خبر/ 

https://www.sabalanema.ir/short/NK26J
اخبار مرتبط
تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر:
آخرین اخبار
  • مشاهده بیشتر