سه‌شنبه 1403/04/19 00:59 اردبیل

دمای هوای امروز: 22 درجه سلسیوس

خبر های امروز: 4
1403-03-19 20:51 - شماره خبر : 103458 0
فرماندار خلخال:

رئیس‌جمهور باید با دشمن مرزبندی صریحی داشته باشد

فرماندار خلخال گفت: رئیس‌جمهور باید با دشمن مرزبندی صریحی داشته و به لبخند و برنامه‌های دشمن اعتماد نکند؛ همچنین به مردم اعتماد و اعتقاد داشته باشد و از دوپهلو سخن گفتن پرهیز کند.

 سید جواد یحیی‌زاده در گفتگو با خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیل «سبلان ما»، به ویژگی و شاخصه‌های رئیس‌جمهور تراز از نگاه امام و رهبری و در مقایسه با شهید رئیسی و شهدای خدمت پرداخت و گفت: کسی را که برای ریاست‌جمهوری انتخاب می‌کنیم، باید صداقت و اخلاص داشته، هیچگاه موفقیت‌ها را به خود نسبت ندهد؛ برای ادامه راه انقلاب اسلامی باید شاخص‌ها را هدف‌گذاری کرده، از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی پاسداری کند.

وی به دیگر ویژگی‌های شاخص یک رئیس‌جمهور تراز انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: رئیس‌جمهور باید با دشمن مرزبندی صریحی داشته و به لبخند و برنامه‌های دشمن اعتماد نکند؛ همچنین به مردم اعتماد و اعتقاد داشته باشد و از دوپهلو سخن گفتن پرهیز کند.

فرماندار خلخال خدمات و دستاوردهای دولت شهید رئیسی در شهرستان خلخال را مایه برکت و آبادانی دانست و اظهار کرد: دولت شهید رئیسی در انجام کارهای عمرانی، آبادانی و زیرساختی مانند گازرسانی به روستاها، آسفالت راه‌های روستایی و جاده‌های اصلی شهرستان، آبرسانی و اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام از مهم‌ترین دستاوردهای اقتصادی و عمرانی دولت سیزدهم بوده است.

وی مهم‌ترین دستاورد دولت شهید رئیسی را حفظ امنیت و ثبات در منطقه نام برد و افزود: مهم‌ترین دستاورد دولت شهید رئیسی افزایش حس امنیت در طول سه سال دوره ریاست‌جمهوری این شهید  بوده و همچنین دست برتر داشتن در منطقه غرب آسیا و پیروزی در میدان‌های بزرگ دیپلماسی جهان که حاصل آن ایجاد آرامش در سطح جامعه را می‌توان اشاره کرد.

یحیی‌زاده تصریح کرد: مردم باید در حفظ وحدت تلاش کنند و با حضور حداکثری در انتخابات آینده، راه شهید جمهور را ادامه داده و در انتخاب فرد اصلح نهایت تلاش خود را به کار گیرند.

وی در پایان به کلام مقام معظم رهبری پرداخت و تصریح کرد: فرمایشات مقام معظم رهبری فصل‌الخطاب برای همگان بوده همان‌طور که فرمودند: با حضور حداکثری برای انتخاب فرد اصلح در پای صندوق‌های رأی حاضر شده و با این حضور حماسه‌ای دیگر همچون حماسه مردم در بدرقه شهیدان خدمت را رقم بزنند.

خبر از: سید عباس جوادپور

 انتهای خبر/

انتهای خبر/

https://www.sabalanema.ir/short/Vd0Dw
اخبار مرتبط
تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر:
آخرین اخبار
  • مشاهده بیشتر