دوشنبه 1403/04/18 21:51 اردبیل

دمای هوای امروز: 22 درجه سلسیوس

خبر های امروز: 12
1403-03-22 18:24 - شماره خبر : 103493 0
امام جمعه اردبیل:

زمینه حضور مردم در میادین ورزشی فراهم شود

امام جمعه اردبیل از مسئولین کشوری، استانی و رؤسای فدراسیون‌ها خواست با برنامه‌ریزی‌های خوب و منسجم زمینه حضور مردم در میادین ورزشی را فراهم کنند.

به گزارش خبرنگار ورزشی پایگاه خبری تحلیلی «سبلان ما»؛ آیت‌الله عاملی عصر امروز در دیدار با رئیس فدراسیون تکواندو به اهمیت ورزش در جامعه اشاره کرد و گفت: وجود انواع خودرو در عصر حاضر موجب کم‌تحرکی مردم شده و این خود عامل بروز بیماری‌های مختلف در مردم شده است.

وی از مسئولین کشوری و استانی و رؤسای فدراسیون‌ها خواست با برنامه‌ریزی‌های خوب و منسجم زمینه حضور مردم در میادین ورزشی را فراهم کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان اردبیل از برگزاری همایش‌های ورزشی همراه با جایزه مادی و معنوی به‌عنوان یکی از راهکارهای تحرک‌بخشی در جامعه نام برد و گفت: جوان برای شادابی نیازمند دو رکن مساجد شاداب و میادین ورزشی پرطراوت دارد تا ضمن استفاده از فرصت جوانی به تعالی همه‌جانبه برسد.

عاملی از ورزش به‌عنوان یکی از مهم‌ترین راه‌های کاهش آسیب‌های اجتماعی نام برد و گفت: امروز ورزش ما در گرو تدبیر و درایت مدیران ما است.

وی به تورهای دوچرخه‌سواری اشاره کرد و گفت: این تورها علاوه بر برگزاری جشن ورزشی در واقع معرفی توانمندی‌ها و ظرفیت‌های کشورها است که اردبیل علی‌رغم داشتن ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های مهم گردشگری از این ظرفیت مغفول مانده است

امام‌جمعه اردبیل خواستار برگزاری مسابقات ملی و بین‌المللی تکواندو در اردبیل شد و گفت برنامه‌های ورزشی عافیتی هستند؛ بنابراین همه باید در راستای اعتلای ورزش استان اردبیل تلاش کنند.

زمینه حضور مردم در میادین ورزشی فراهم شود

 برگزاری جام صفویه موجب رونق گردشگری اردبیل می‌شود

هادی ساعی  نیز در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان اردبیل اظهار داشت: استان اردبیل در رشته تکواندو ظرفیت‌های بسیار خوبی را دارد که لازم است با برنامه‌ریزی صحیح و کشف استعدادها شاهد ارتقا جایگاه استان اردبیل در این رشته ورزشی در سطح کشور باشیم.

وی به برگزاری مسابقات ملی و بین‌المللی اشاره کرد و گفت: برگزاری مسابقاتی چون جام صفویه علاوه بر تکمیل زیرساخت‌های ورزشی استان موجب رونق گردشگری ورزشی استان اردبیل می‌شود.

رئیس فدراسیون تکواندو کشورمان از پیشکسوتان تکواندو به‌عنوان گنجینه‌های این رشته ورزشی نام برد و گفت: بهنام ابرار استاد بزرگ تکواندو جزو اولین‌های تکواندو ایران، دارنده اولین کوکی وان کشور افتخار اردبیل و اردبیلی‌ها هست و شایسته است تکواندوی اردبیل از داشته‌های خود به‌اندازه کافی بهرمند شود.

انتهای خبر/

https://www.sabalanema.ir/short/NBdq3
اخبار مرتبط
تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر:
آخرین اخبار
  • مشاهده بیشتر