چهارشنبه 1403/04/13 11:03 اردبیل

دمای هوای امروز: 22 درجه سلسیوس

خبر های امروز: 8
1403-03-27 06:31 - شماره خبر : 103548 0

فوتبالیست اردبیلی به تیم اورنبرگ روسی می‌پیوندد

سعید سحرخیزان فوتبالیست ۲۰ساله اردبیلی تیم گل‌گهر در آستانه پیوستن به تیم اورنبرگ روسیه است و طرفین در مراحل پایانی مذاکرات برای انتقال دائمی این بازیکن هستند.

به گزارش خبرنگار ورزشی پایگاه خبری تحلیلی «سبلان ما»، سعید سحرخیزان که فصل اخیر لیگ برتر ایران در ۳۱ بازی از رقابت‌های مختلف موفق به ثمر رساندن ۱۰ گل برای گل‌گهر شد و ۴ پاس گل هم برای هم‌تیمی‌هایش ساخت؛ در آستانه انتقال به یک تیم روسی قرار دارد.

بر اساس گزارش رسانه‌های روسی؛ سحرخیزان ۲۰ساله  فوتبالیست اردبیلی در آستانه پیوستن به تیم اورنبرگ روسیه است و طرفین در مراحل پایانی مذاکرات برای انتقال دائمی این بازیکن هستند.

اورنبرگ پیش‌ازاین در ماه فوریه، محمد قربانی را هم از سپاهان اصفهان به خدمت گرفت. اورنبرگ فصل اخیر لیگ برتر روسیه را در رده دوازدهم به پایان برد و به شکلی ناپلئونی از سقوط به دسته پایین‌تر گریخت.

باشگاه فوتبال گل‌گهر سیرجان یک باشگاه فوتبال ایرانی است که در شهر سیرجان، استان کرمان قرار دارد و در لیگ برتر خلیج فارس بازی می‌کند.

این باشگاه در سال ۱۳۷۶ بنیان‌گذاری شده و در روز سوم اردیبهشت ۹۸ برای اولین‌بار در تاریخ این باشگاه به لیگ برتر خلیج فارس صعود کرد. گل‌گهر سیرجان در مسابقات لیگ آزادگان فصل ۹۸–۱۳۹۷ قهرمان شد.

انتهای خبر/

https://www.sabalanema.ir/short/V9Y5M
اخبار مرتبط
تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر:
آخرین اخبار
  • مشاهده بیشتر