چهارشنبه 1403/04/13 10:41 اردبیل

دمای هوای امروز: 22 درجه سلسیوس

خبر های امروز: 8
1403-04-11 11:38 - شماره خبر : 103740 0
امام‌جمعه سرعین:

مشارکت مردم در انتخابات مهم است

امام‌جمعه سرعین گفت: مردم بهترین و برترین فرد را انتخاب کند و برای رسیدن به این هدف قطعا مشارکت آنها مهم است.

حجت‌الاسلام محمد شیر علیپور در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سبلان ما»، با اشاره به اهمیت انتخابات ضمن قدردانی از حضور آگاهانه و با بصیرت اهالی شهرستان در انتخابات دوره چهاردهم ریاست جمهوری و نیز همه دست‌اندرکاران برگزاری موفق این رویداد گفت: مردم همواره به مسئولیت‌های خود در رابطه با نظام جمهوری اسلامی ایران به بهترین و شایسته‌ترین نحو عمل کرده‌اند.

وی با بیان این‌که حضور مردم می‌تواند منجر به انتخاب اصلح شود افزود: مردم بهترین و برترین فرد را انتخاب کند که برای رسیدن به این هدف قطعا مشارکت آنها مهم است.

 امام‌جمعه سرعین گفت: اهمیت شرکت در مرحله دوم نه‌تنها کمتر از مرحله اول نیست، بلکه در واقع گامی بسیار مهم در راستای به نتیجه رساندن مرحله اول انتخابات است.

شیر علیپور  مطرح کرد: طبیعی است که در چنین شرایطی هیچ بهانه‌ای برای شرکت نکردن در انتخابات نیست و از هر دو طیف سیاسی موجود در کشور، نامزدی که آن‌ها را نمایندگی کند، وجود دارد. لذا مردم باید در صحنه حضور پیدا کنند و مشارکت را به حداکثر برسانند.

 وی با بیان اینکه حضور مردم آگاه و هوشیار ایران اسلامی در پای صندوق‌های رأی قطعاً مؤثر و قدرت آفرین است و ضرورت آن نباید نادیده گرفته شود اظهار کرد: شرکت باشکوه و حداکثری در انتخابات ریاست‌جمهوری که در هشتم تیرماه برگزار می‌شود در برقراری عدالت و تأمین امنیت و آسایش مؤثر خواهد بود.

 امام‌جمعه سرعین شهید رئیسی را نمونه بارز یک رئیس‌جمهور خستگی‌ناپذیر، ولایی، پرتلاش، دلسوز و جهادی دانست و گفت: مردم دقت کنند در انتخابات مرحله دوم ریاست‌جمهوری را به دست کسی که ادامه‌دهنده راه شهید جمهور باشد.

 شیر علیپور مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را حضوری که هم واجب شرعی و هم واجب عقلی خواند به دلیل اینکه این نظام باآن‌همه فداکاری‌ها و تقدیم شهیدان به وجود آمده است حفظ آن واجب است.

انتهای پیام

https://www.sabalanema.ir/short/Vwaoj
اخبار مرتبط
تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر:
آخرین اخبار
  • مشاهده بیشتر