جمعه 1403/04/15 18:43 اردبیل

دمای هوای امروز: 22 درجه سلسیوس

خبر های امروز: 20
1403-04-13 09:54 - شماره خبر : 103761 0
نماینده اسبق شهرستان گرمی:

حضور پای صندوق رأی پیام روشنی دارد

نماینده اسبق شهرستان گرمی گفت: همه ملت ایران باید بدانند که رأی ندادن هیچ منافع شخصی ندارد؛ بلکه با حضور در پای صندوق و رأی‌دادن می‌توان پیام خود را بیان کرد و همچنین با رأی‌دادن می‌توان به توسعه و پیشرفت کشور کمک کرد.

میر حمایت میرزاده در گفتگو با گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سبلان ما»، به دور دوم انتخابات ریاست‌جمهوری چهاردهم پرداخت و گفت: شرکت در انتخابات یک مسئولیت مهم است که تأثیر زیادی بر آینده کشور دارد و از سوی دیگر یک وظیفه ملی و شرعی است که به ما امکان می‌دهد در تعیین سرنوشت کشورمان نقش داشته و به ترویج اصول اسلامی کمک کنیم.

 وی اضافه کرد: مردم ایران با مشارکت حداکثری خود در دور دوم انتخابات و حضور در پای صندوق‌های رأی باید به تکلیفی که دارند عمل کرده و دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران را بار دیگر مأیوس و ناامید کنند.

 نماینده اسبق شهرستان گرمی ادامه داد: بر اساس نگاه مقام معظم رهبری، فرد اصلح باید به مبانی انقلاب و نظام با اعتقاد قلبی پایبند باشد و همیشه در صحنه خدمت به مردم حضور داشته و از عناصر و همکاران خوب و درستکار استفاده کند و همین‌طور فرد اصلح باید پیگیری مستمر و بی‌وقفه داشته باشد و توانایی استفاده از ظرفیت‌های کشور را داشته باشد.

 وی تصریح کرد: به‌طورکلی، انتخاب فرد اصلح نیازمند رعایت اصول اخلاقی، اعتقاد به مبانی انقلاب و نظام، توانایی در انجام وظایف است که این ویژگی‌ها به تداوم پیشرفت جمهوری اسلامی ایران کمک می‌کند.

 شهید رئیسی یکی از کارآمدترین دولت‌ها شناخته می‌شود

 میرزاده به دولت شهید آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی اشاره کرد و گفت: این دولت به‌عنوان یکی از کارآمدترین دولت‌ها شناخته می‌شود و در زمینه‌های مختلفی پیشرفت‌های قابل‌توجهی داشت که با تأکید بر اصول اسلامی و اخلاقی به توسعه کشور و خدمت به مردم پرداخت.

 وی تأکید کرد: حضور در پای صندوق‌های رأی یک عمل صالح است که این عمل نه‌تنها نشان‌دهنده آگاهی و بصیرت مردم است؛ بلکه به تأمین امنیت، اقتدار، پیشرفت و حمایت از مستضعفین کمک بسیاری می‌کند و در آیه سوره توبه آمده است هر کاری که دشمن را عصبانی کند یک عمل صالح است و حسنه دارد و حضور در انتخابات تجلی، همبستگی و پیوند با نظام و انقلاب اسلامی است.

نماینده اسبق شهرستان گرمی تأکید کرد: همه ملت ایران باید بدانند که رأی ندادن هیچ منافع شخصی ندارد؛ بلکه با حضور در پای صندوق و رأی‌دادن می‌توان پیام خود را بیان کرد و همچنین با رأی‌دادن می‌توان به توسعه و پیشرفت کشور کمک کرد.

خبر از: پیام پاشازاده

 انتهای خبر/

https://www.sabalanema.ir/short/4LrgA
اخبار مرتبط
تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر:
آخرین اخبار
  • مشاهده بیشتر