دوشنبه 1403/04/18 20:51 اردبیل

دمای هوای امروز: 22 درجه سلسیوس

خبر های امروز: 12
1403-04-15 10:29 - شماره خبر : 103792 0
فرمانده سپاه استان اردبیل:

امروز همه برای ایران قوی پای‌کار بیایند

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: حضور پرشور در دقایق اولیه رأی‌گیری نشان می‌دهد که مشارکت مردم در دور دوم انتخابات بیشتر از مرحله قبل خواهد بود و همه باید برای ایران قوی و مقتدر، پای‌کار بیایند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سبلان ما»،  سردار غلامحسین محمدی اصل پس از انداختن رأی خود در مسجد بقیه الله میدان ولایت اردبیل، اظهار داشت: امروز روز لیله‌القدر است، یعنی همه آن ۶۰ درصدی که در دور اول انتخابات شرکت نکرده بودند همه باید برای ایران قوی و مقتدر، پای‌کار بیایند.

وی افزود: به سبب اهمیت موضوع، امروز شرکت در انتخابات مانند خواندن نماز یومیه واجب عینی است نه واجب کفایی؛ چراکه اگر آینده کشور، عظمت، اقتدار و امنیت برایمان مهم است باید همه پای صندوق بیایند تا نشان دهیم با وجود توطئه دشمنان برای تضعیف نظام، مردم همیشه پای نظام و انقلاب ایستاده‌اند و ایرانی قوی و مقتدر می‌خواهند.

  فرمانده سپاه استان اردبیل درباره حضور مردم در دقایق اولیه صبح در دور دوم انتخابات ریاست‌جمهوری تصریح کرد: همان‌طور که می‌بیند مردم از اول صبح، پرشور برای ادای وظیفه پای صندوق آمده‌اند و این روند و حضور پرشور در دقایق اولیه رأی‌گیری نشان می‌دهد که مشارکت مردم در دور دوم انتخابات بیشتر از مرحله قبل خواهد بود .

 انتهای خبر/

https://www.sabalanema.ir/short/4yRRj
اخبار مرتبط
تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر:
آخرین اخبار
  • مشاهده بیشتر