چهارشنبه 1403/04/13 11:28 اردبیل

دمای هوای امروز: 22 درجه سلسیوس

خبر های امروز: 8
1403-03-25 14:59 - شماره خبر : 103535 0
در خطبه‌های نمازجمعه مطرح شد؛

انتخابات پرشور تأکید مهم ائمه جمعه اردبیل

ائمه جمعه استان اردبیل به تبیین مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پرداختند و بر انتخاب اصلح تأکید کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سبلان ما»، حضور حداکثری در انتخابات،رعایت اخلاق انتخاباتی و توجه به مستمندان  از جمله مواردی بودند که ائمه جمعه استان اردبیل امروز در خطبه‌های نمازجمعه مطرح کردند.

اصلی ترین ویژگی انتخابات حضور پر شور است

حجت‌الاسلام مهدی ستوده در خطبه‌های این هفته نمازجمعه سرعین گفت: در انتخابات باید آستانه تحمل رو بالا ببریم و اصلی‌ترین ویژگی انتخابات حضور پر شور است و با انتخاب آگاهانه و پر شور در انتخابات حضور داشته باشیم.

وی افزود: شهر سرعین توریستی است که یکی از بزرگ‌ترین و موفق‌ترین ویژگی است که می‌تواند از همه نظر به رونق منطقه کمک کند از مسئولین می‌خواهیم از همه نظر باید به گسترده‌سازی و توسعه سرعین کمک شود تا گردشگران و مسافران زیادی را در این شهرستان پذیرش کنیم.


امام‌جمعه موقت سرعین گفت: مبنای اعتقادی اولین ویژگی که دارد قرآن محوری است، پس معاد پروری نخستین وظیفه عالمان، مدرسین، معلمان شود.

حضور حداکثری در انتخایات مهم است

حجت‌الاسلام‌ سید رضا قدسی در خطبه‌های دوم نماز عبادی سیاسی خلخال به مسئله مهم حفظ حرمت و جایگاه ارباب‌رجوع در ادارات و دیگر نهادهای دولتی اشاره کرد و گفت: رعایت حق ارباب‌رجوع باید از مهم‌ترین خصوصیات اخلاقی تمام کارکنان دولت بوده و در رعایت این مسئله باید کوشا باشند.

وی در ادامه به هفته جهاد کشاورزی و تلاش‌های قابل‌ستایش جهاد کشاورزی خلخال پرداخت و گفت: جهاد کشاورزی جایگاه ویژه‌ای در رشد اقتصادی منطقه دارد و برگزاری پیشخدمت و فعالیت در این حوزه از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

امام‌جمعه خلخال در ادامه به مسئله مهم انتخابات اشاره کرد و گفت: مردم کشور یکی از بزرگ‌ترین و حساس‌ترین انتخابات را در پیشرو دارند و باید در این رخداد بزرگ ملی حضور حداکثری داشت باشند.

اخلاق انتخاباتی رعایت شود

حجت‌الاسلام آیت نعمتی در خطبه‌های نمازجمعه نیر گفت: مشارکت حداکثری باعث اقتدار ملی و مقبولیت نظام را در بین مردم تقویت می کندو همچنین ثبات سیاسی کشور را ارتقا داده و باعث افزایش همبستگی و وحدت ملی می‌شود.
وی افزود: کاندیداها نباید اخلاقیات را زیر پا گذاشته و همدیگر تخریب کنند و مردم نیز بادقت به گفتمان نامزدهای انتخابات توجه کنند و در نظر داشته باشند کدام فرد بیشتر برای رفاه مردم برنامه دارد.
امام‌جمعه نیر گفت: عید سعید قربان را در هفته آینده داریم و مردم در این عید بیشتر به فکر محرومین و افرادی که بی‌بضاعت هستند باشند.

انتهای خبر

 

https://www.sabalanema.ir/short/NDxXJ
اخبار مرتبط
تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر:
آخرین اخبار
  • مشاهده بیشتر