جمعه 1403/04/15 19:05 اردبیل

دمای هوای امروز: 22 درجه سلسیوس

خبر های امروز: 22
1403-04-13 11:07 - شماره خبر : 103763 0
نماینده مردم گرمی و انگوت در مجلس:

دلخوری‌های معیشتی را نباید به انتخابات گره زد

نماینده مردم گرمی و انگوت در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور پر رنگ مردم در صحنه انتخابات نشان از اقتدار و عزت کشورمان است و دلخوری‌های معیشتی را نباید به انتخابات گره زد.

 محمد خوش‌سیما، نماینده مردم گرمی و انگوت در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «سبلان ما»، اظهار داشت: انتخابات فرصتی مغتنم برای تعین سرنوشت ملت توسط خود مردم است و همه اقشار جامعه باید از این فرصت استفاده کنند تا در اداره کشورشان نقش ایفا کنند.

 وی به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص ویژگی‌های فرد اصلح اشاره کرد و گفت: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری باید شخصی را انتخاب کنیم که ویژگی‌هایی از قبیل دارای مدیریت و کفایت، باایمان بودن، ضدفساد بودن، عدالت‌خواه بودن، انقلابی بودن، جهادی بودن، امیدوار بودن به آینده و معتقد بودن به جوانان را شامل باشد.

نماینده مردم گرمی و انگوت در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: به برکت خون شهیدان و وجود رهبری مدبر چشم دنیا به انتخابات ایران است و دنیا روی ما حساب ویژه‌ای بازکرده است و هرچه مردم بیشتر در پای صندوق‌های رأی حضور پیدا کنند، اقتدار کشور بالاتر خواهد رفت.

 وی با اشاره به اهمیت حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رأی گفت: مردم ما مردم فهیمی هستند و همواره در صحنه‌های حساس انقلاب حاضر شده و از انقلاب پشتیبانی کرده‌اند و در حال حاضر نیز با حضور در پای صندوق رأی پیام خود را به دنیا مخابره خواهند کرد.

 خوش‌سیما بیان کرد: مسئولین باید قدر مردم را بدانند و مردم باید اصل محور حرکت و برنامه‌های ما در سطح کشور باشند؛ چون هرچه داریم از این مردم داریم.

 نماینده مردم گرمی و انگوت در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه من از مردم تقاضا می‌کنم برای اینکه در مقابل دشمنان نظام اثبات کنند که نظام خود را دوست دارند پای صندوق‌های رأی حاضر شده و واقعاً به فرد اصلح رأی دهند، افزود: مردم باید بسنجند که معیارهای مقام معظم رهبری و معیارهای انقلاب چیست و بر اساس این معیارها به فرد اصلح رأی دهند.

 وی تصریح کرد: جمهوری اسلامی در دنیا کشور مقتدری است و عملیات وعده صادق سبب شد تا دنیا روی ما حساب ویژه‌ای باز کند. هرچه مردم بیشتر در پای صندوق‌های رأی حضور پیدا کنند، اقتدار ما بیشتر خواهد بود.

 خوش‌سیما گفت: درست است که در متن مردم دلخوری‌هایی وجود دارد؛ اما این دلخوری‌های معیشتی را نباید با انتخابات گره زد و مردم هیچ‌وقت به‌خاطر کم‌کاری‌های مسئولان از نظام انتقام نمی‌گیرند و در انتخابات مشارکت و مطالبه‌گری می‌کنند تا قدرت جمهوری اسلامی در سطح دنیا به نمایش گذاشته شود.

انتهای پبام/

 

 

 

https://www.sabalanema.ir/short/V0glJ
اخبار مرتبط
تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر:
آخرین اخبار
  • مشاهده بیشتر