دوشنبه 1403/04/18 19:24 اردبیل

دمای هوای امروز: 22 درجه سلسیوس

خبر های امروز: 12
1403-04-15 00:42 - شماره خبر : 103788 0
امام‌جمعه شهرستان پارس‌آباد مغان:

امروز، روز حضور است

امام‌جمعه شهرستان پارس‌آباد مغان گفت: امروز روز یاری و مساعدت است و مردم ما باید بیش از گذشته اهمیت حضور خودشان را حس کنند و با لبیک به ندای رهبری در انتخابات شرکت کنند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی‌اکبر باقری بنابی در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی «سبلان ما»، درباره اهمیت حضور در پای صندوق‌های رأی گفت: اهمیت حضور مردم در انتخابات بر هیچ‌کسی پوشیده نیست و باید بدانیم که حفظ نظام امروز باتوجه‌به شرایط نظام بین‌الملل متوقف به حضور مردم است و مهم‌ترین جلوه و تجلی حمایت مردمی و بیعت مردمی با نظام و ولایت‌فقیه هم همین انتخابات است.

 وی مهم‌ترین مصداق‌های رئیس‌جمهور شایسته ملت ایران را کارآمدی و ولایت‌پذیری دانست و اظهار کرد: اولین مورد برای انتخاب اصلح اعتقاد به اصل نظام، انقلاب و اصول نظام و رهبری است و دومین مورد تدین و تعهد است؛ چون شخصی که متدین و متعهد نباشد، قطعاً بدانیم که در جمهوری اسلامی که مزین به نام اسلام عزیز باشد به درد نخواهد خورد.

 باقری بنابی کارآمدی رئیس‌جمهور را یکی از مهم‌ترین فاکتورها دانست و اظهار داشت: کارآمدی و کاربلد بودن، یعنی باید کسی باشد که کاربلد و سابقه روشنی داشته باشد و همچنین برنامه‌ای برای آینده داشته باشد که من از کجا حرکت و به کجا خواهم رسید.

 رئیس فرهنگ عمومی شهرستان پارس‌آباد رأی تک، تک مردم ایران را حائز اهمیت دانست و گفت: اگر می‌خواهیم در نظام بین‎الملل عزت و اقتدار داشته باشیم باید در انتخابات مشارکت بالا داشته باشیم و اگر از بخشی از جامعه از مدیران نظام، مسائل اقتصادی و گرانی و تورم گله‌مندیم این مسائل ما را از حضور در پای صندوق‌های رأی دلسرد نکند چرا که هر یک رأی شما موشکی بر سر دشمن است و همین حضور مانور قدرت ما است.

 انتهای خبر/

https://www.sabalanema.ir/short/NDKKr
اخبار مرتبط
تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر:
آخرین اخبار
  • مشاهده بیشتر