دوشنبه 1403/04/18 20:57 اردبیل

دمای هوای امروز: 22 درجه سلسیوس

خبر های امروز: 12
1403-04-15 12:46 - شماره خبر : 103799 0
استاندار اردبیل خبر داد:

افزایش مشارکت در دور دوم انتخابات ریاست‌جمهوری

استاندار اردبیل گفت: در دور دوم انتخابات تا این لحظه شاهد افزایش مشارکت مردم نسبت به‌دور اول انتخابات ریاست‌جمهوری هستیم.

 سید حامد عاملی در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «سبلان ما»، اظهار داشت: تمامی تجهیزات و امکانات رأی‌گیری در سطح استان به‌صورت صددرصد وصل است و مشکلی در شعبات ثابت و حتی سیار وجود ندارد.

 وی افزود: به‌صورت آنلاین یک هزار و ۳۷۵ شعبه مشخص شده در سطح استان را رصد می‌کنم و هرگونه قطعی و مشکلی باشد به‌سرعت برطرف می‌شود و تا این لحظه هیچ مشکلی در شعبات وجود دارد.

 استاندار اردبیل تصریح کرد: با تمام توان شرایط را فراهم کردیم تا در سراسر استان و حتی در دورافتاده‌ترین روستاها هم مردم بتوانند آرای خود را به صندوق انداخته و از این حق خود بهره‌مند شوند.

 عاملی ادامه داد: تمامی تمهیدات در راستای برگزاری انتخاباتی سالم اندیشیده شده و نمایندگان هر دو کاندیدا در بحث نظارت بر شعبات حضور دارند و این اطمینان را به مردم عزیز می‌دهیم که هیچ‌گونه خدشه‌ای در آری آنها وجود ندارد و مردم خودشان تصمیم‌گیر هستند و ملت هر کاندیدی را انتخاب کنند برای همه محترم است.

 وی با بیان اینکه امروز روز تصمیم‌گیری و فردا روز جشن برای تمام مردم است افزود: برنده اصلی انتخابات مردم ما هستند که با حضور خود عزت و استقلال ایران را در عرصه بین‌المللی تثبیت خواهند کرد.

 استاندار اردبیل بیان کرد: هر شخصی را که ملت ما انتخاب کند به‌عنوان رئیس‌جمهور ایران است و همه ما موظفیم با کمک هم برای آبادانی و پیشرفت این مرزوبوم تلاش کرده و با اتحاد و انسجام به رئیس منتخب کمک کنیم تا مشکلات کشور را بر طرف سازیم.

انتهای پیام

https://www.sabalanema.ir/short/Vd55l
اخبار مرتبط
تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر:
آخرین اخبار
  • مشاهده بیشتر