چهارشنبه 1403/04/13 10:37 اردبیل

دمای هوای امروز: 22 درجه سلسیوس

خبر های امروز: 8
1403-03-26 13:41 - شماره خبر : 103545 0
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل:

استان اردبیل آماده برگزاری انتخاباتی پرشور است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: تمام تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی پرشور با ساماندهی ۳۱ هزار نفر نیروی اجرایی اتخاذ شده است.

 رضا قاسمیان در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «سبلان ما» اظهار داشت: مردم استان اردبیل رتبه نخست مشارکت مردمی را در انتخابات اسفندماه سال ۱۴۰۲ مجلس شورای اسلامی در بین استان‌های شمال و شمال غرب را به دست آورد که این امر نشان‌دهنده درک سیاسی بالای مردم استان اردبیل است.

 وی افزود: بعد از شهادت آیت‌الله رئیسی مردم با حضور در مراسمات شهدای خدمت احساس مسئولیت را در بین مسئولین افزایش داد و مسئولین به عینه دیدند که مردم قدر مسئول خدمتگزار را می‌دانند و رئیس‌جمهور منتخب نیز باید با الگو قراردادن شهدای خدمت ادامه‌دهنده راه این شهیدان باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل اظهار داشت: مردم‌محوری، فساد ستیزی، خدمتگزاری شبانه‌روزی و دلسوزی به مردم به‌ویژه طبقه پایین از شاخصه‌های شهید رئیسی بود و رئیس‌جمهور منتخب نیز باید در تراز شهید رئیسی باشد و در امتداد خون شهدا قدم بردارد.

 وی خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب درمورد انتخابات کلیدواژه‌های اساسی را ارائه دادند که باید در انتخاب رئیس‌جمهور آینده آنها را مدنظر داشته باشیم وبا انتخاب فردی شایسته حرکت کشور را در مسیر پیشرفت و عزت ادامه‌دار سازیم.

 رضا قاسمیان با اشاره به اینکه دولت سیزدهم خدمات ارزنده‌ای را ارائه داد و خاطرنشان کرد: با حضور پرشور در انتخابات پیشرو می‌توانیم در پاسداشت زحمات شهدای خدمت اقدام کنیم.

معاون استاندار اردبیل با اشاره به آمادگی این استان برای برگزاری انتخابات ادامه داد: در نشست مشترک فرمانداران و اعضای ستاد انتخابات استان اردبیل، مقرر شد فرمانداران ۱۲ شهرستان استان اردبیل نیروی ذخیره و احتیاطی نیز سازماندهی کنند تا در صورت ۲ مرحله‌ای شدن انتخابات، از همکاری آنها نیز استفاده شود.

 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل با تأکید بر برنامه‌ریزی و هماهنگی فرمانداران برای تأمین زیرساخت‌های لازم و نیازمندی‌های شهرستان‌ها در برگزاری انتخاباتی پرشور گفت: لازم است فرمانداران استان تدابیر لازم برای برگزاری انتخاباتی سالم و همراه با رقابت را فراهم سازند.

 انتهای  خبر/

https://www.sabalanema.ir/short/Vd0Yw
اخبار مرتبط
تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر:
آخرین اخبار
  • مشاهده بیشتر