جمعه 1403/04/15 19:14 اردبیل

دمای هوای امروز: 22 درجه سلسیوس

خبر های امروز: 22
1403-04-13 08:34 - شماره خبر : 103760 0
رئیس دانشگاه پیام‌نور خلخال:

هر رأی در استمرار کشور مهم است

رئیس دانشگاه پیام‌نور خلخال گفت: ازآنجایی‌که ایران بنای حکمرانی‌اش مردم‌سالاری دینی است، حضور حداکثری موجب قوام و دوام انقلاب اسلامی خواهد شد و دراین‌بین رأی هر ایرانی عامل مهم در استمرار کشور محسوب می‌شود.

سید جواد یحیی‌زاده در گفتگو با خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «سبلان ما»، ضمن تقدیر از مردم خلخال برای حضوری حداکثری در انتخابات گفت: از تمام مردم شریف خلخال انتظار داریم که در روز جمعه پیش رو، حضور حداکثری را محقق کنند تا انتخابات در مسیری طی شود که انتظارات رهبری معظم در انتخاب اصلح محقق شود.

 وی در ادامه به مولفه‌های فرد اصلح برای ریاست‌جمهوری کشور بنابر فرامین مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: انقلابی بودن، فعال‌بودن، پرکار بودن، مردمی‌بودن، نگاه به ظرفیت داخل داشتن، معتقد به مبانی نظام اسلامی بودن، خدمتگزار مخلص مردم بودن، عدم اعتماد به خارج، حافظ استقلال سیاسی کشور بودن و پیروی از مسلک شهید خدمت شهید رئیسی از شاخصه‌های انتخاب اصلح در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری است.

 رئیس دانشگاه پیام‌نور خلخال اهمیت رأی هر ایرانی را عاملی مهم در استمرار کشور دانست و گفت: استقلال کشور مشروط به حضور مردم است؛ از آنجا که ایران بنای حکمرانی‌اش مردم سالاری دینی بوده، حضور در انتخابات واجب عینی است؛ لذا حضور حداکثری موجب قوام و دوام انقلاب اسلامی است.

 وی در ادامه به اهمیت رعایت تقوای سیاسی و حفظ وحدت کلمه پرداخت و افزود: وحدت کلمه امریست که امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری تاکید جدی برآن داشته‌اند؛ دشمنان انقلاب اسلامی و در صدر آن آمریکا در فکر ایجاد تفرقه و چندصدایی در بدنه ملت است.

سیدجواد یحیی‌زاده با دعوت از همه مسئولان و مردم برای هوشیاری در مقابل توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان انقلاب و نظام اظهار کرد: با وحدت و هم‌افزایی همه ظرفیت‌ها و توان خود را برای برگزاری یک انتخابات سالم، پرشور و با نشاط به کار می‌گیریم.

وی افزود: در چهاردهمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری خلخال ۱۵۴ شعبه اخذ رای عهده‌دارجمع آوری آرای مردم هستند، که از این تعداد ۱۱۱ شعبه ثابت و ۴۳ شعبه سیار خواهدبود. 

خبر از: سید عباس جوادپور

 انتهای خبر/

 

https://www.sabalanema.ir/short/enolM
اخبار مرتبط
تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر:
آخرین اخبار
  • مشاهده بیشتر