دوشنبه 1403/04/18 20:36 اردبیل

دمای هوای امروز: 22 درجه سلسیوس

خبر های امروز: 12
1403-04-15 11:50 - شماره خبر : 103798 0
امام‌جمعه اردبیل:

مرددین به دشمن فرصت دخالت ندهند

امام‌جمعه اردبیل گفت: امروز با رأی‌دادن و انتخاب انسان صالح در مدیریت کلان کشور سهیم می‌شویم و هیچ‌کس با رأی ندادن، فرصت دخالت برای دشمن را فراهم نکند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سبلان ما»، آیت‌الله سید حسن عاملی پس از انداختن رأی خود در مسجد میرزاعلی اکبر اردبیل، اظهار داشت: حضور حداکثری نمایش اقتدار و مانور قدرت ما است و با رأی‌دادن و انتخاب انسان صالح در مدیریت کلان کشور سهیم می‌شویم.

 وی به کسانی که هنوز در رأی‌دادن مردد هستند، افزود: هر رأی ما در تعیین سرنوشت آینده کشور مهم است؛ کافی ببینید چه کسانی از زمین و آسمان می‌گویند که در انتخابات شرکت نکنید؛ این ندا از طرف کسانی است که مقدمات ریخته‌شدن ۲۲۰ هزار ایرانی را فراهم کردند؛ بنابراین هیچ‌کس با رأی ندادن در ردیف دشمنان نایستد و فرصت دخالت برای دشمن را فراهم نکند.

امام‌جمعه اردبیل گفت: در مقابل دشمن باید قدرتمند بود؛ چراکه ضعف سبب جری‌تر شدن آنان شده و در صورت ضعیف‌بودن ما دشمن به سمت ما حمله‌ور خواهد شد.

 وی تصریح کرد: هر کسی که امنیت، عمران و آبادانی کشور را می‌خواهد، امروز باید پای صندوق رأی حاضر شود، چرا که انتخابات، نعمت بزرگی است که جمهوری اسلامی ایران آن را برای ایرانیان فراهم کرده است و قطعاً شرکت در انتخابات شکرگزاری از این نعمت بزرگ است. 


عاملی با تأکید بر حضور حداکثری مردم در انتخابات، بیان داشت: در عمران و آبادانی کشور حتی یک روز هم مهم است و این حائز اهمیت است که چهار سال کشور را به دست فرد صالح بسپاریم.

انتهای خبر/ 

https://www.sabalanema.ir/short/N2ddY
اخبار مرتبط
تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر:
آخرین اخبار
  • مشاهده بیشتر