چهارشنبه 1403/04/13 11:52 اردبیل

دمای هوای امروز: 22 درجه سلسیوس

خبر های امروز: 8
1403-03-26 12:55 - شماره خبر : 103543 0
رئیس آموزش‌وپرورش شهرستان نیر:

رأی‌اولی‌ها حضور پرشور در انتخابات خواهند داشت

رئیس آموزش‌وپرورش شهرستان نیر گفت: انتخابات، اساسی‌ترین راه برای مشارکت مردم در تصمیم‌گیری‌های کشور است و قطعاً دانش‌آموزان رأی اولی حضور پرشور در انتخابات خواهند داشت.

 

سید رضا مرتضوی نیری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی«سبلان ما»، به وظایف متقابل دولت و مردم در نظام جمهوری اسلامی ایران پرداخت و گفت: هر نظام و دولتی در مقابل مردم خود وظایفی دارد و یکی از این وظایف، حمایت از قشر محروم و مستضعف جامعه است.

وی با اشاره به گوشه‌ای از عملکرد دولت سیزدهم، بیان داشت: در دولت شهید آیت‌الله ابراهیم رئیسی به‌وضوح و عیناً شاهد خدمات ارزنده این دولت در رسیدگی به مناطق محروم و مستضعف جامعه بودیم.

رئیس آموزش‌وپرورش شهرستان نیر اظهار داشت: رئیس‌جمهور شهید زحمات زیادی درباره احیای کارخانه‌ها تعطیل و به نتیجه رساندن پروژه‌های نیمه‌تعطیل و تعطیل و شروع پروژه‌های جدید کشید.

وی افزود: مردم نیز در مقابل دولت، نظام جمهوری اسلامی ایران و کشور خود یک سری تعهدات و مسئولیت دارند از جمله این مسئولیت‌ها شرکت باشکوه و گسترده در انتخابات است و مهم‌ترین بخش این مسئولیت نیز انتخاب فردی اصلح است.

مرتضوی گفت: دولتی باید در انتخابات پیشرو روی کار بیاید که ادامه‌دهنده راه شهید رئیسی بوده و همچنین حامی محرومان و مستضعفان و باعث پیشرفت کشور باشد.

رئیس آموزش‌وپرورش شهرستان نیر گفت: انتظار داریم دانش‌آموزان رأی اولی با حضور پرشور در انتخابات شرکت کنند و در آینده روشن مملکت خودشان تأثیرگذار باشند.

وی افزود: از قشر فرهنگی و دانش‌آموزانی که حق رأی دارند و می‌توانند در انتخابات شرکت کنند دعوت می‌کنم تا به‌صورت باشکوه و گسترده در انتخابات شرکت کنند و خار چشم دشمنان باشند.

مرتضوی گفت: شرکت در انتخابات یک حق مهم و مسئولیت شهروندان است و انتخابات، فرایندی است که در آن شهروندان به‌صورت مستقیم یا غیرمستقیم نمایندگان خود را انتخاب می‌کنند تا در نظام سیاسی و اجتماعی کشور نقش داشته باشند و این فرایند در بسیاری از کشورها به‌صورت دوره‌ای برگزار می‌شود و می‌تواند در سطح ملی، منطقه‌ای یا محلی باشد.

وی خاطر نشان کرد: انتخابات، اساسی‌ترین راه برای مشارکت مردم در تصمیم‌گیری‌های کشور است و نقش مهمی در تعیین سیاست‌ها و مسائل مختلف دارد.

انتهای خبر / 

https://www.sabalanema.ir/short/Ngozp
اخبار مرتبط
تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر:
آخرین اخبار
  • مشاهده بیشتر