چهارشنبه 1403/04/13 11:18 اردبیل

دمای هوای امروز: 22 درجه سلسیوس

خبر های امروز: 8
1403-04-11 10:08 - شماره خبر : 103738 0
امام جمعه خلخال:

مشارکت حداکثری در انتخابات اولویت همگانی شود

امام جمعه خلخال گفت: از طرف‌داران هر دو کاندیدای عزیز می‌خواهم برای حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی تمام تلاش خویش را انجام دهند و از توهین و تخریب و تفرقه‌افکنی خودداری کنند.

حجت‌الاسلام سید رضا قدسی در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «سبلان ما»، اولویت اول برای مردم در انتخابات را حضور گسترده در صحنه انتخابات و اولویت دوم را انتخاب اصلح اعلام کرد و گفت: رئیس‌جمهوری که توسط مردم انتخاب می‌شود باید فردی معتقد، تلاشگر، دشمن‌شناس و مردمی بوده وبا تلاش خود زمینه را برای تشکیل دولت اسلامی برای منجی عالم بشریت حضرت امام‌زمان (عج) فراهم کند.

 وی افزود: اینک که دوست چشم امید و دشمن چشم طمع به کشور عزیزمان ایران دوخته است این شما هستید که سرنوشت کشور را با حضور همیشه خویش در عرصه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و نظامی رقم زده‌اید و امید دشمنان از ضربه‌زدن به کشور را به ناامیدی مبدل کرده‌اید.

امام‌جمعه خلخال به حساسیت بالای این دوره انتخابات پرداخت و خطاب به مردم شهرستان خلخال اظهار داشت: با حضور دوباره معنادار خود و لبیک گفتن به رهبر عزیزمان با مشارکت حداکثری خود در دور دوم انتخابات و رأی‌دادن به کاندیدای اصلح و انقلابی و معتقد به مبانی انقلاب، به دشمنان ایران اسلامی اعلام کنیم پای آرمان‌های انقلاب اسلامی ایستاده‌ایم و در این باره باکسی تعارفی نداریم.

وی به مسئله مهم شور و اشتیاق تبلیغاتی در سطح شهر از دیگر عوامل ایجاد حضور حداکثری در انتخابات دانست و تصریح کرد: با آغاز مدت‌زمان کوتاه از شروع تبلیغات دور دوم ریاست‌جمهوری، شور و اشتیاق آن‌چنانی در سطح شهر خلخال مشاهده نشده است که این مسئله باید توسط افراد و طرف‌داران این دو نامزد در سطح شهر به نحو احسن پیاده‌سازی شده و با تأسیس ستادها و پخش اعلان و دیگر موارد مردم را در فضای انتخاباتی قرارداد.

قدسی افزود: از طرف‌داران هر دو کاندیدای عزیز می‌خواهم برای حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی تمام تلاش خویش را انجام دهند و از توهین و تخریب و تفرقه‌افکنی خودداری کنند چرا که همه متعلق به یک کشوریم و زیر یک پرچم زندگی می‌کنیم و جهت حفظ این کشور و نظام اسلامی باید وحدت خویش را حفظ کنیم چرا که اختلاف بزرگ‌ترین تهدید برای این کشور است.

 انتهای خبر/ج

https://www.sabalanema.ir/short/VM2mx
اخبار مرتبط
تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر:
آخرین اخبار
  • مشاهده بیشتر