چهارشنبه 1403/04/13 10:59 اردبیل

دمای هوای امروز: 22 درجه سلسیوس

خبر های امروز: 8
1403-04-11 10:39 - شماره خبر : 103739 0
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار اردبیل:

ملت ایران دور دوم انتخابات حماسه‌سازی می‌کنند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار اردبیل گفت: ملت غیور ایران بار دیگر با حضور در پای صندوق‌های رأی دشمنان انقلاب را ناامید کرده و حماسه‌سازی کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سبلان ما»، علیرضا علیزاده اقدم در گفتگو با خبرنگار  پایگاه خبری تحلیلی سبلان ما، به‌دور دوم انتخابات ریاست‌جمهوری چهاردهم اشاره کرد و گفت: همان‌طور که در دوره اول انتخابات ریاست‌جمهوری، ملت غیور ایران به امر از فرمایشات مقام معظم رهبری و تعیین سرنوشت کشور و خودشان با مشارکت حداکثری توانستند فرایند تصمیم‌گیری را افزایش دهند باید بار دیگر با حضور در پای صندوق‌های رأی دشمنان انقلاب را ناامید کرده و حماسه‌سازی کنند.

وی به معیارهای انتخاب اصلح مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: اصلح آن کسی است که در درجهٔ اوّل به مبانی این انقلاب و این نظام اعتقاد قلبی و واقعی داشته باشد و همچنین خداباور، شجاع و نترس در برابر دشمن، صداقت در گفتار و کردار، ادامه‌دهنده راه شهدا، مردم‌دوست و مشکلات مردم را جز اولویت‌ها بداند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار اردبیل ادامه داد: مردم با مشارکت در دور دوم انتخابات که بسیار حساس و تأثیرگذار است باید اعتقاد قلبی خودشان را به این نظام نشان داده و با انتخاب آگاهانه فرد اصلح باتوجه‌به شاخص‌ها و معیارهای اصلح موجب استحکام نظام جمهوری اسلامی ایران شوند.

وی با بیان اینکه دولت سیزدهم با تمرکز بر عدالت و رفع محرومیت‌ها توانسته است در بسیاری از زمینه‌ها موفقیت‌های قابل‌توجهی به دست آورد اضافه کرد: تلاش‌های متعددی نیز برای کاهش تورم انجام داده است و همچنین باعث توسعه زیرساخت‌های مختلفی در استان‌های مختلف شده است.

 علیزاده اقدم باتوجه‌به اخلاق‌مداری، ولایت‌پذیری شهید رئیسی بیان کرد: این شهید خدمت بر این باور بود که همیشه باید در مدار اخلاق حرکت کرد و ذره‌ای از مسیر حق نباید خارج شد.

وی تصریح کرد: ملت ما همانند شهید جمهور هیچ‌وقت نباید از مسیر حق خارج شوند و در انتخاب کاندید اصلح دچار اشتباه نشوند.

 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار اردبیل در پایان سخنان خود به انتظاراتی که مردم از رئیس‌جمهور آینده دارند اشاره کرد و افزود: رئیس‌جمهور باید به دنبال خدمت به مردم باشد به فکر ملت و برای مردم باشد و از نگاه مردم به مشکلات جامعه نگاه کند و همچنین برای توسعه و آبادانی کشورمان ایران تلاش کند.

انتهای پیام/

https://www.sabalanema.ir/short/NEqMl
اخبار مرتبط
تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر:
آخرین اخبار
  • مشاهده بیشتر