چهارشنبه 1403/04/13 11:23 اردبیل

دمای هوای امروز: 22 درجه سلسیوس

خبر های امروز: 8
1403-03-18 05:12 - شماره خبر : 103431 0
امام‌جمعه موقت نیر:

رئیس‌جمهور جدید مثل رئیسی بااخلاق و قانون‌مدار باشد

امام‌جمعه موقت نیر گفت: حافظه ملت ایران فراموش نخواهد کرد که انواع بداخلاقی‌ها را در حق شهید رئیسی انجام دادند، اما وی به دلیل اخلاق و قانون‌مداری زبان به بدگویی از کسی باز نکرد.

حجت‌الاسلام حسن جنگی در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «سبلان ما»، با اشاره به سخنرانی مقام معظم رهبری در مرقد حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) و اهمیت انتخابات پیشرو بیان داشت: شرکت در انتخابات و انتخاب فرد اصلح و مناسب باعث به‌ثمررسیدن خون شهید رئیسی می‌شود.

وی افزود: همان‌طور که مقام معظم رهبری فرمودند: حضور حداکثری در انتخابات باعث حفظ وحدت ملی شده و قطعاً راه‌حل مشکلات و اصلاح امور با مشارکت حداکثری مردم در انتخابات رقم خواهد خورد.

 امام‌جمعه موقت نیر تصریح کرد: ما رئیس‌جمهوری داشتیم که برای خدمتگزاری شب و روز نمی‌شناخت. پرکار و مردمی بود و شاخصه خدمتگزاری به کشور، یک نصاب تازه‌ای را به وجود آورد.

وی ادامه داد: در شرایط کنونی کاندیدایی رأی خواهد آورد که شخصیّت خدمتگزاری داشته باشد و بنابراین به کاندیداها توصیه می‌کنیم در تبلیغات انتخاباتی خود حتماً به این نکته توجه کنند که مثل شهید رئیسی برای خدمت به مردم برنامه دقیق داشته باشند و وعده‌ای را بدهند که صددرصد آن را عملی خواهند کرد. 

جنگی با بیان اینکه شاخص‌های فردی و کارآمدی شهید رئیسی و دولت وی می‌تواند شاخص خوبی برای دولت جدید، باشد، بیان داشت: شهید رئیسی شب و روز برای خدمت به مردم نمی‌شناخت و حتی روزهای تعطیل را نیز کار مشغول بود و رئیس‌جمهور مردمی، اهل صفا و فداکار و پرتلاش بود.
 
وی تصریح کرد: حافظه ملت ایران فراموش نخواهد کرد که انواع بداخلاقی‌ها را در حق شهید رئیسی در دوران انتخابات دولت دوازدهم و سیزدهم انجام دادند؛ اما وی با اینکه می‌توانست ولی به دلیل اخلاق و قانون‌مداری زبان به بدگویی از کسی باز نکرد.

 امام‌جمعه موقت نیرادامه داد: شهید رئیسی در ۲۳ اردیبهشت سال ۹۶ در سفر انتخاباتی‌اش در دولت دوازدهم در اردبیل گفته بود «به دلیل شغل‌هایی که داشتم سینه من مخزن اسرار است و اگر قرار باشد لب به سخن بگشایم هیچ‌کس نمی‌تواند حرفی بزند، اما اخلاق و قانون‌مداری به من اجازه نمی‌دهد». 

وی بیان داشت: گرچه کسانی که خدمات شهید رئیسی را در زمان حیات او انکار می‌کردند، بعد از شهادت او به خدمات ایشان اذعان کردند؛ اما خدمات ایشان تنها به زمان حال برنمی‌گردد و آثار خدمات ارزشمند و یادگاری‌های رئیس‌جمهور شهید در آینده بیشتر نمایان خواهد شد. 

 امام‌جمعه موقت نیر  اضافه کرد: شرکت در انتخابات لزوماً فقط انتخاب فرد اصلح نیست، بلکه حضور فعال مردم در انتخابات نیز مهم است؛ چراکه این حضور نمایش اقتدار ایران خواهد بود.

انتهای خبر/

https://www.sabalanema.ir/short/eGybR
اخبار مرتبط
تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر:
آخرین اخبار
  • مشاهده بیشتر