جمعه 1403/04/15 18:40 اردبیل

دمای هوای امروز: 22 درجه سلسیوس

خبر های امروز: 20
1403-04-13 10:57 - شماره خبر : 103762 0
رئیس مرکز علمی‌کاربردی خانه کارگر پارس‌آباد:

جمعه روز تعیین سرنوشت ملت ایران است

رئیس مرکز علمی‌کاربردی خانه کارگر پارس‌آباد گفت: روز جمعه روز تعیین سرنوشت ملت ایران است و هر برگه رأی به منزله تصدیق جمهوری اسلامی و ایستادن مردم پای نظام اسلامی است.

هادی چمنی در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «سبلان ما» گفت: مسئله اول در انتخابات این است که همه در این آزمون عمومی ایران شرکت کنیم و نشان دهیم که ملت ایران زنده است و به سرنوشت کشورش علاقه دارد و هر برگه رأیی که به صندوق‌ها انداخته می‌شود، در حقیقت رأی به‌نظام جمهوری اسلامی و قانون اساسی است و این برای کشور بسیار باارزش و بااهمیت است که با رأی خود سرنوشتمان را تعیین کنیم.

وی با بیان اینکه اعتقاد قلبی و واقعی به مبانی انقلاب اسلامی مهم‌ترین شاخصه فرد اصلح ریاست‌جمهوری است و رئیس‌جمهور شهید را مهم‌ترین مصداق این اعتقاد دانست و گفت: بعد از خصیصه ذکر شده رئیس‌جمهور باید کارآمد باشد. شب و روز نشناسد. دنبال کار باشد. توانایی کارکردن داشته باشد و از عناصر مؤثر و همکاران خوب استفاده کند، وقتی این صلاحیت وجود داشته باشد این فرد اصلح با این خصوصیات می‌تواند از همهٔ ظرفیت‌های کشور استفاده کند.

چمنی با اشاره به گسترده بودن مسئله تقوا و خویشتن‌داری در فرهنگ اسلامی ملت ایران اظهار داشت: اخلاق و تقوای سیاسی از مهم‌ترین اصول اساسی در اسلام است و نمی‌توان اخلاق و تقوا را از دین جدا فرض کرد، پس با رعایت تقوای سیاسی و به‌دور از اختلافات همه باید در روز جمعه پای صندوق‌های رأی حاضر شده و اتحادمان را با مشارکت حداکثری به دنیا نشان دهیم .

رئیس مرکز علمی‌کاربردی پارس‌آباد در پایان عموم دانشگاهیان و مردم شهرستان پارس‌آباد را به حضور حداکثری در انتخابات روز جمعه فراخواند و گفت: هر رأی ما باعث استحکام پایه‌های نظام اسلامی و تیری به سمت دشمنان است پس به دانشگاهیان و همشهریان توصیه می‌کنم که با حضور حداکثری خود در روز جمعه نشان دهند که پای انقلاب و اسلامشان هستند.

خبر از: سوسن لمه‌پور

انتهای خبر/

https://www.sabalanema.ir/short/VmvBy
اخبار مرتبط
تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر:
آخرین اخبار
  • مشاهده بیشتر