دوشنبه 1403/04/18 19:26 اردبیل

دمای هوای امروز: 22 درجه سلسیوس

خبر های امروز: 12
1403-04-15 08:00 - شماره خبر : 103789 0

آغاز رسمی دور دوم انتخابات ریاست جمهوری

ساعت 8 صبح امروز فرایند رأی‌گیری مرحله دوم انتخابات ریاست‌جمهوری در ایران اسلامی رسما آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سبلان ما»، دقایقی پیش فرایند رأی‌گیری مرحله دوم انتخابات ریاست‌جمهوری از دقایقی دیگر  در ایران اسلامی به‌صورت رسمی در ایران اسلامی آغاز شد.

تشکیل صف برای انداختن رای به صندوق قبل از آغاز رأی گیری 

 گزارش‌های خبرنگاران ما از اقصا نقاط استان اردبیل حاکی از آن است که مردم ولایی این استان از قبل زمان برگزاری انتخابات در مقابل برخی از شعبه‌ها صف بسته‌اند، به ویژه اینکه در برخی از روستاها به دلیل فصل کاری شرکت کنندگان آمده‌اند تا اول به تکلیف خود عمل کنند و سپس به سرکار بروند؛ خلاصه اینکه مردم  استان اردبیل که در دور اول مشارکت  بالاتر از میانگبن کشوری مشارکت داشتند این بار تیز با قاطعیت کاندیدای مدنظر را انتخاب کرده و برای خلق حماسه‌ای دیگر آماده اند. 

گزارش‌های دریافتی از شعبه‌های اخذ رأی حاکی از این است که  برخی از شعب روستایی، اول صبح و برخی نیز بعد ازظهر و پس از اتمام کار کشاورزی اهالی روستا شلوغ خواهد بود .

مردم رأی دادن را به ساعات پایانی موکول نکنند

طبق آمار در انتخابات ریاست‌جمهوری بیش از یک میلیون نفر از مردم استان اردبیل واجد شرایط رأی‌دادن هستند که به گفته بهروز زلالی  دبیر ستاد انتخابات استان اردبیل می‌گوید: برای دسترسی مردم یک هزار و ۳۷۵ شعبه اخذ رأی در استان اردبیل ایجاد شده و آماده جمع‌آوری رأی است.

رضا قاسمیان، رئیس ستاد  در گفتگو با خبرنگار «سبلان ما» اعلام کرد که همه امکانات و تمهیدات برای برگزاری انتخابات باشکوه در استان اردبیل فراهم است و عوامل اجرایی برای وظایف خود توجیه شده‌اند.

به گفته وی  ۳۱ هزار نفر در اجرای انتخابات ریاست‌جمهوری در استان اردبیل مشارکت دارند و عوامل اجرایی از ساعت ۶ در شعبه‌ها مستقر می‌شوند و شروع انتخابات از ساعت ۸ صبح آغاز می‌شود.

دبیر ستاد انتخابات استان اردبیل با تأکید بر سلامت انتخابات، بیان داشت: نگرانی از لحاظ سلامت انتخابات وجود ندارد و توصیه می‌شود مردم در ساعات اولیه، رأی خود را به صندوق بیندازند.

انتهای خبر/ 

https://www.sabalanema.ir/short/4POOR
اخبار مرتبط
تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر:
آخرین اخبار
  • مشاهده بیشتر